אא

אוכלים ומטיילים

"אשת טורס" משיקה טיולי קולינריה בהדרכת שפים ומומחי אוכל מובילים מישראל. אבינעם אושרי: "בעידן שבו טיסות וחופשות הפכו למוצר בסיסי, ומשנה לשנה נשבר שיא הישראלים שיוצאים לחו"ל, טיולי התוכן הם מוצר מבוקש מאד בענף התיירות"

אוכלים ומטיילים בליווי שפים מובילים מישראל. בתמונה רן שמואלי וצחי בוקשתתר. צילום: יח"צ אוכלים ומטיילים בליווי שפים מובילים מישראל. בתמונה רן שמואלי וצחי בוקשתתר. צילום: יח"צ
אוכל טוב כבר הפך מזמן לחלק בלתי נפרד מהחופשה המושלמת. זה הזמן להכין את המזוודות ואת התיאבון: חברת "אשת טורס" משיקה טיולים קולינריים מיוחדים ליעדים נבחרים, בהובלת שפים נחשבים ומומחי אוכל מובילים, ביניהם: מאיר אדוני, צחי בוקששתר, רן שמואלי, ניר צוק, גיא פרץ ומשה בראל. הטיולים הקולינריים ליעדים דוגמת פוליה, סיציליה ואמיליה רומנה באיטליה, ולנסיה בספרד, סלוניקי ביוון, מרוקו ובאטומי בגיאורגיה, הידועים במטבח מעולה ובתוצרת חקלאית משובחת. טיולי הקונספט הקולינרי ייצאו במסגרת טיולים מאורגנים עם מדריך מומחה ליעד ולצידו שף על תקן המלווה הקולינרי. משך הטיולים נע בין 5-7 לילות ומחיר התחלתי יעמוד על כ- 990 $ לאדם בחדר זוגי. לדברי אבינעם אושרי, מנהל מחלקת המאורגנים של אשת טורס: "בעידן שבו טיסות וחופשות הפכו למוצר בסיסי, ומשנה לשנה נשבר שיא הישראלים שיוצאים לחו"ל, טיולי התוכן הם מוצר מבוקש מאד בענף התיירות. המגמה לטיולים עם ערך מוסף או קונספט ייחודי נובע בראש ובראשונה מהרצון של סוכנויות הנסיעות והתיירות לחדש והכי חשוב, להעניק לתייר הישראלי ערך מוסף בחופשה". אושרי מוסיף ואומר "אוכל ובישול הם כבר מזמן מוצר לייף סטייל ויש להם קהל מעריצים ונישות רבות, ולכן החלטנו להשיק מספר טיולים קולינריים ורק טבעי היה לפנות לברוך שניר, כמי שיוביל אותם. שניר, מדריך טיולים בעל וותק של 11 שנה בתחום הוא בעלים של טיולי הבוטיק הקולינריים "טועמים עולם" ומתמחה בשפה הקולינרית האיטלקית". בכל יעד יכירו המטיילים את הקולינריה המקומית, ואף ישתתפו באופן פעיל בחווית הבישול. בפוליה שבאיטליה הטיול כולל, בין היתר, סיור בחווה אורגנית, סדנת אפיית לחם מסורתית וסיור בשוק של נאפולי. הטיול במחוז אמיליה רומנה כולל ביקור בחווה חקלאית המתמחה בייצור פרמזן וגבינות מובחרות. הטיול לסלוניקי כולל סדנת גלגול ממולאים וביקור ביקב יין וטעימות, ואילו הטיול לגיאורגיה יתרכז בקולינרית דגים ופירות ים. הטיולים יושקו תחת המותג "טועמים עולם עם אשת טורס", בניהולו של ברוך שניר. לדברי השף רן שמואלי: "קולינריה מספרת סיפור של מקום ושל אנשים, ואם אתה מבין את הסיפור - אי אפשר שלא ליהנות ממנו. אני בא ממקום שרוצה לחבר את המטיילים לאווירה המיוחדת של המקום, לפשטות של הדברים ולאמת. זו לא רק קולינריה, אלא גם לייף סטייל, חקלאות, חומרי גלם ובעיקר- אנשים. אלו טיולים שמתאימים לכל מי שאוהב אוכל ואוהב את החיים. הרבה מאד פעמים אתה נוסע לטיול, מסתובב ואוכל ומרגיש שהיית על יד. מאד היית רוצה שמישהו יראה לך את אותה סמטה שבקצה שלה נמצא הדבר האמיתי. לכל מי שמחפש את הסמטה שליד- זה הטיול בשבילו". לדברי השף צחי בוקששתר: "המודעות הקולינרית של הישראלים והאהבה שלהם לבישול ולאוכל עלתה בשנים האחרונות. הביקור בארצות של תרבות אוכל מעולה היא הזדמנות לקבל הצצה למטבחים מפתים, לטעמים מדויקים, לדרכי בישול מסורתיות ומקוריות, ליצרנים מקומיים ולמסעדות נחבאות. בעיניי, זו הדרך היחידה לטעום עולם". לדברי ברוך שניר, מנהל מותג "טועמים עולם עם אשת טורס": "לאורך הקריירה ראיתי כיצד מתחבר עולם התיירות עם העולם הקולינרי, ולכן המהלך של להשיק טיולי קולינריה היה טבעי. אם עד כה, המטיילים הישראלים הכירו את הצדדים התיירותיים של איטליה, יוון וגיאורגיה כעת, אנחנו מנסים לחשוף בפניהם את הצד הקולינרי והאותנטי שלהם. בסיור של חמישה עד שבעה ימים רצופים עוברים חוויה משלבת חושים של טעמים וריחות, וזה מה שמעניק לטיול הזה את הערך המוסף הייחודי שלו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טיולי קונספט

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: