אא

היסטוריה: היינאן איירליינס נחתה בישראל

טיסת הבכורה של החברה נחתה בנתב"ג ועליה בין היתר מנכ"ל החברה, ושגריר ישראל בסין מתן וילנאי. בין מקבלי הפנים, שר התחבורה: "משק כנפי ההיסטוריה", ושר התיירות:" החלטנו להשקיע סכום חסר תקדים בשיווק התיירות מסין לישראל, ולהכפילו ל-15 מיליון ₪ ב-2016"

שר התחבורה והמודיעין שר התחבורה והמודיעין
"היינאן איירליינס", חברת התעופה הסינית , החלה ביום חמישי, בהפעלת קו תל-אביב - בייג'ין. טיסת הבכורה של היינאן איירליינס נחתה בשעה 08:10 בנמל התעופה בן גוריון, ועליה משלחת בראשות סיה האו מינג מנכ'ל היינאן איירליינס, ושגריר ישראל בסין מתן וילנאי, ורעייתו. בנמל התעופה, קיבלו את פני הבאים שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ, שר התיירות יריב לוין, יו'ר רשות שדות התעופה האלוף (אליעזר מרום צ'ייני, מנכ"ל נתב"ג שמואל זכאי, מנהל רשות התעופה האזרחית יואל פלדשו, לי ליאנג מנכ"ל היינאן איירליינס בישראל וסמנכ'ל חברת התעופה בישראל , יונתן בנטל. מנכ'ל היינאן איירליינס, אמר באירוע כי החברה שמחה לחנוך את קו התעופה החדש לתל אביב. וכי תציע שירות במטוסים חדישים מסוג איירבוס 330A במחירים שוברי שוק, שכמותם לא היו עד כה בישראל. "המטרה שלנו להביא לישראלים בשורה צרכנית עם שירותי איכותי ולשכנע אותם לבקר יותר בסין, כמו גם, להנגיש את ישראל לתייר הסיני שמחפש יעדים חדשים בעולם", אמר מנכ"ל החברה. שר התחבורה והמודיעין, ישראל כ'ץ, ציין כי פתיחת הקו תתרום לא רק לתחום התעופה והתיירות אלא גם להידוק הקשר בין המדינות, וכי הוא מקווה שהפעילות החדשה תעמיק את שיתוף הפעולה בין המדינות. "מהפיכת השמיים הפתוחים שהובלתי הביאה לפריחה משמעותית במספר החברות הזרות הנוחתות כיום בישראל וכתוצאה מכך ירידת מחירים משמעותית. היום זהו שלב נוסף שמאפשר הוזלה של כ- 50% בעלות הטיסה לבייג;ינג לנוסע הישראלי, ואני בטוח שהדבר הזה יהיה בעל משמעות רבה גם לשוק התיירות" אמר השר כ'ץ. עוד הוסיף שר התחבורה: "בימים האלה מתקיימים דיונים כדי לקדם חתימת הסכם סחר חופשי בין המדינות. אנחנו רואים בקו הזה פוטנציאל לגידול וקידום התיירות, וגם פוטנציאל לקידום הקשר העסקי בין המדינות, שאנשי עסקים יוכלו לטוס באופן ישיר ומהיר כדי לקדם את העסקים. ואנחנו בטוחים שמספר התיירים הסינים בישראל ילך ויגדל. אנחנו גם מקימים שדה תעופה חדש ליד אילת, וכבר החלטנו שבשנתיים הראשונות יהיה פטור מאגרות לחברות שיטוסו מאילת לחו"ל,משדה התעופה רמון וחזרה. הצענו להיינאן איירליינס ולחברות הבת שלה להיענות לאתגר העסקי ולהיערך לטיסות משדה התעופה רמון". שר התיירות יריב לוין אמר: "אני שמח להיות פה היום ולחנוך את הטיסה הראשונה של חברת ״היינאן איירליינס״ לישראל. משרד התיירות פעל רבות בשנים האחרונות כדי שהמגעים עם החברה יישאו פרי, ואני נרגש לראות פה היום את התוצאה המוצלחת. אני מאחל לאנשי החברה הצלחה רבה בפעילותם בישראל. אנחנו מצידנו נמשיך לעשות ככל שביכולתנו על מנת לסייע, ואני משוכנע כי יחד נביא לפעילות ענפה ומוצלחת של החברה בישראל. ישראל הופכת מול עיננו ליעד תיירות פופולארי עבור התייר הסיני, ואני מעריך שכבר בשנת 2016 נראה צמיחה משמעותית במספר התיירים מסין, הודות למאמצים הרבים שמוביל משרד התיירות". לוין הוסיף: "קיבלנו החלטה להשקיע סכום חסר תקדים בשיווק התיירות מסין לישראל, ולהכפילו פי עשרה ל-15 מיליון ₪ כבר ב-2016. אני משוכנע שפתיחת הקו תתברר בתוך זמן קצר כהחלטה עסקית מצויינת".
hna2hna2
מתן וילנאי, שגריר ישראל בסין, אמר: "התיירות הסינית לישראל היא חשובה ביותר בהמשך בניית יחסיהמדינות. השגרירות פעלה במטרה לשבור את החסמים הקיימים מול התיירות הסינית מזה כשלוש שנים. אנו שמחים שיחד עם משרדי התיירות והתחבורה נפרצה הדרך לכניסתה של טיסה ישירה בין המדינות עם חברת תעופה סינית. נחיתת הבכורה של היינאן איירליינס בישראל היום היא מהלך היסטורי – טוב לתיירות וטוב ליחסי ישראל- סין. התיירות מסין שמרה על יציבות גם בשנים בהם היו קשיים, המבקרים הסינים בארץ חוזרים לסין עם אהדה רבה לישראל. אין לי ספק כי זהו עתיד התיירות בישראל ואנו מברכי על כל צעד בדרך". היינאן איירליינס, הינה חברת התעופה הרביעית בגודלה בסין וחברת התעופה הפרטית הגדולה ביותר בסין. החברה הינה חלק מקבוצת האחזקות HNA וכוללת כיום 8 חברות תעופה בהן היינאן איירליינס והונג קונג איירליינס.. החברה מחזיקה בצי של כ-146 מטוסים וטסה ל- 70 יעדים בתוך סין. החברה תטוס שלוש פעמים בשבוע בקו לישראל בימים ראשון, שלישי, וחמישי ותפעיל מטוסי אירבוס A330 בקו לתל אביב.

נחיתת הבכורה של היינאן איירליינס בישראל הבוקר

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: