NY
LONDON
BEIJING

חדש ב Sabre: "אפשר להפסיק להקליק"

מספר החיפושים און ליין של כרטיסי טיסה בעולם מזנק וכמעט מחצית מהנוסעים משלמים יותר מהמחיר הממוצע של כרטיס הטיסה. מנכ"ל Sabre בישראל, החושפת חידוש טכנולוגי-"טיול חכם", אומר: "אפשר לרכוש כרטיס לבד ולהחזיק אצבעות שלא תמצאו משהו זול יותר, או להשיג את המחיר הטוב ביותר בעזרת מומחים, כלומר סוכני הנסיעות"

גיא כהן, מנכ"ל סייבר ישראל

מספר החיפושים המקוונים של כרטיסי טיסה זינק בשנה האחרונה בעולם  ב-50%. כדי לוודא שאינם מפספסים את העסקה הטובה ביותר, רבים עורכים השוואות מחירים בלתי פוסקות ומחפשים את המחיר המושלם, בלי לדעת למעשה מהו אותו סכום שהם מחפשים.
חברת התוכנה וסליקת כרטיסי הטיסה, Sabre, חושפת אפשרות חדשה הקיימת כעת בידי סוכני הנסיעות, ומוצעת גם למפתחי אפליקציות המאפשרת לראות את המחיר הממוצע לכרטיס טיסה ולדעת האם יעשו עסקה טובה ברכישת המחיר המוצע להם, או לא.

"סייבר סולקת מדי שנה למעלה מ-120 מיליארד דולר בהוצאות על טיסות", מסביר גיא כהן מנכ"ל Sabre בישראל. "כדי להבין טוב יותר כיצד התנהלות הנוסעים משפיעה על הזמנת כרטיסי טיסה, בחנו את הנתונים שברשותנו כדי לגלות איזה אחוז מהנוסעים משלמים יותר או פחות מהממוצע תמורת הנסיעה. התוצאות שקיבלנו, מדגישות את הערך המוסף של פניה לסוכן נסיעות. האפשרויות למעשה הן או לרכוש לבד ולהחזיק אצבעות שלא תמצאו משהו זול יותר, או להשיג את המחיר הטוב ביותר שאפשר בעזרת מומחים, כלומר סוכני הנסיעות".

בחודש מאי 2016 בחנה Sabre התנהגות צרכנים בחמש יבשות, והממצאים מלמדים שההבדל במחירי הכרטיסים הוא אחד המניעים לעריכת השוואות מחירים בעולם. גיא כהן מסביר: "חברות תעופה משתמשות בטכנולוגיות מכירה, כגון תמחור דינמי, על מנת לקבוע את רמות המחיר בכל טיסה בהתאם למגוון משתנים, כמו יום ושעת החיפוש ועד כמה גדול הביקוש לטיסה.

"התוצאה של המשתנים הללו יכולה לבוא לידי ביטוי בהפרשי מחיר ניכרים בכל טיסה. לכן, אם הנוסע יקבל תמיד מידע מלא לגבי מחיר כרטיס הטיסה הממוצע, מתאפשרת לו הזמנת כרטיסים בשקיפות. השקיפות הזו משפרת את חווית הטיול בפועל ומעניקה לנוסע שקט נפשי כבר מתחילת מסעו. הנוסע משלים את העסקה בהרגשה של הקלה ובטחון בערכו של הטיול הבא שלו".

"ה'טיול החכם' מספק, למעשה, חוויה של רכישת כרטיס ״בעיניים פקוחות לרווחה״, הודות לכלים כמו תצוגת נתונים מקיפה, תמחור מתקדם וממשק משתמש נוח, מתקבלת חוויה מונחית טכנולוגיה וממוקדת משתמש, אשר מחוללת הבדל ממשי. אפשר להפסיק להקליק, פעם אחת תספיק" מסכם גיא כהן.