NY
LONDON
BEIJING

TOP CRUISE: מד קרוזס חשפה את "קרניבל הורייזן"

נציגת המכירות של ''קרניבל'' בישראל אירחה בכירים מהחברה לקראת השקת 'אוניית הפאר "קרניבל הורייזן", אחות לקרניבל ויסטה. ענת סמובסקי מנכ''לית מד קרוזס: "האונייה החדשה תפתח הזדמנויות חדשות לחוויית שייט יוצאת דופן''

חברת "מד קרוזס" המשמשת כנציגת המכירות הרשמית בישראל של חברת השייט העולמית "קרניבל", קיימה הבוקר (רביעי) מסיבת עיתונאים חגיגית במלון רויאל ביץ' בת"א. המאורע המכונן: השקתה הצפויה של אוניית הפאר החדשה של החברה – "קרניבל הורייזן" שעתידה להפליג לראשונה באביב 2018.

האונייה החדשה תהיה ה-26 במספר בצי החברה וכאמור צפויה לבצע את הפלגת הבכורה שלה בחופי הים התיכון במהלך אביב 2018. "הקרניבל הורייזן" שמשקלה 134 אלף טון מסוגלת לארח כ-4500 נופשים לצד 1450 אנשי צוות וצפויה להציע חווית שייט ונופש יוצאת דופן הכוללת בין היתר: קולנוע IMAX בתלת מימד עם 180 מושבים, פארק מים ושעשועים עם מגלשת מים, אטרקציית אקסטרים – "Sky Ride" (מסלול פדלים בגובה 80 מ' מעל פני הים), מסעדות פרימיום חדשות, מבחר אפשרויות הסעדה ועוד אינספור אטרקציות ואפשרויות לכל הגילאים.

עוד צפויה להציע האונייה ברמת האירוח והלינה שני מתחמי מגורים: מתחם "הוואנה" המיועד לגילאי 12 ומעלה ויכלול 39 חדרים בעיצוב ובאווירה קובנית כולל בריכה פרטית, וכן מתחם משפחות שיכלול חדרי משפחות עד 5 נופשים בחדר וכן כניסה לטרקלין בלעדי שיפעל לכל אורך שעות היממה ויקנה הטבות לשוהים במתחם.

במהלך מסיבת עיתונאים שהתקיימה בנוכחות שניים מנציגי החברה העולמית, יאן ביילי (סמנכ"ל השיווק והמכירות) ופול נוינס (מנהל הפיתוח העסקי באירופה, כולל ישראל) הוזכרו סכומי העתק שמגלגלת תעשיית הקרוזים העולמית. על פי הנתונים התעשייה מוערכת כיום בסכום של כ-40 מיליארד דולר.

עוד נמסר כי הצפי העולמי לכמות הנופשים בחופשות שייט במהלך 2017 צפויה להסתכם במספר שיא של 25.8 מיליון איש. במקום ה-1 בכמות הנופשים כצרכנית חופשות שייט יוקרה ניצבת בגאון ארה"ב (11.62 מיליון איש), כאשר הרחק מאחוריה נמצאות גרמניה (2.02 מיליון) ובריטניה (כולל אירלנד, 1.89 מיליון).

בהקשר הישראלי, אשתקד הפליגו כ-60 אלף ישראלים לחופשות שייט ברחבי העולם. ההערכה הרווחת בענף היא כי השנה יגדל מספר הנופשים הישראלים בחופשות השייט בשיעור של לפחות עוד 10% נוספים.

ענת סמובסקי, מנכ"ל חברת מד קרוזס, התייחסה להשקת האונייה החדשה: "הכנסנו את האונייה החדשה "קרניבל הורייזן" מדגם הוויסטה היוקרתי של קרניבל לצי שלנו. אין ספק כי האונייה החדשה תפתח עוד הזדמנויות לישראלים ליהנות מהחוויה יוצאת הדופן שיש בחופשות השייט, בכך שבעתיד מבחר אוניות הפאר המפנקות יהיה גדול יותר, עם יותר נמלי יציאה ופריסה רחבה על פני מסלולים רבים ומגוונים".

בתמונה: (מימין לשמאל): מרסי גולדשטיין (מנהלת מחלקת קבוצות מד קרוזס), רונית אפרגן-אלמליח (מנהלת מחלקת שייט), פול נוינס (מנהל פיתוח העסקי קרניבל ביבשת אירופה), ענת סמובסקי (מנכ"ל מד קרוזס), יאן ביילי (סמנכ"ל שיווק ומכירות קרניבל), זאב טננבאום (מנהל מכירות שטח) וענת גנות (מנהלת שיווק מד קרוזס).