אא

ארה"ב: בניגוד לתחזיות – מעמדם של סוכני הנסיעות מתחזק

דו'ח איגוד חברות התעופה (ARC) קובע כי מכירת כרטיסי טיסה באמצעות הסוכנים גדלה ב-1.8% באוגוסט 2016 בהשוואה לאשתקד. ע"פי סקר שנערך בקרב 2,948 נוסעי נופש, 19% דיווחו כי הם השתמשו בשירותי סוכן נסיעות בשנה האחרונה, גידול של 13% לעומת שנת 2013

|י
עפ"י נתונים סטטיסטיים של משרד העבודה האמריקאי (LBS), מספרם של סוכני הנסיעות בארצות הברית, שעמד בשנת 1990 על 132,000, ירד בשנת 2014 לכ-74,000, ועפ"י התחזיות עד 2024 ירד ב-12% נוספים עקב הפופולאריות הגוברת של הזמנות אונליין, בעיקר במכשירים הניידים. עם זאת, היקף ההזמנות באמצעות סוכני הנסיעות צפוי לרדת רק ב-1.4% עד שנת 2024. עובדה זו מעידה על חיוניותם של סוכני הנסיעות ועל רצונם של הלקוחות להסתייע במגע אנושי, פנים אל פנים או בטלפון, לצורך נסיעותיהם.
יי
לא מחליפות מגע אנושי. אפליקציות התיירות.   איגוד סוכני הנסיעות האמריקאי (ASTA) טוען כי הנתונים המספריים של משרד העבודה אינם מדויקים, כי הם אינם לוקחים בחשבון סוכני נסיעות עצמאיים ופרילנסרים רבים הפועלים בענף, והעובדה כי היקף ההזמנות אינו יורד משמעותית מעידה כי מעמד הסוכנים איתן למדי. יתר על כן, היקף הפניות של הלקוחות אל סוכני הנסיעות נמצא בעלייה. עפ"י דוח של איגוד חברות התעופה (ARC), מכירת כרטיסי טיסה באמצעות סוכני הנסיעות גדלה ב-1.8% באוגוסט 2016 בהשוואה לאוגוסט 2015. גם עפ"י דוח של חברת השיווק הבינלאומית MMGY, האמון של הציבור בסוכני הנסיעות גדל לאחרונה כתוצאה ממקצועיותם ומיומנותם של הסוכנים. מסקר, שנערך בקרב 2,948 נוסעי נופש, 19% דיווחו כי הם השתמשו בשירותי סוכן נסיעות לצורך חופשתם בשנה האחרונה, גידול של 13% לעומת שנת 2013. כרבע מהנוסעים דיווחו, כי הם מתכוונים להסתייע בסוכן נסיעות לצורך חופשתם במהלך השנתיים הקרובות, גידול של 17% בהשוואה לשנת 2013. עפ"י כל הממצאים, נראה כי סוכני הנסיעות לא יהפכו למיותרים, אלא שתפקידם ישתנה, לא רק עקב ההתפתחויות הטכנולוגיות והחידושים בענף הנסיעות, אלא גם בעקבות עליית הביקוש לשירות מותאם אישית לצורכי הלקוחות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: