אא

בדרך לצלחת: אליפות הקט רגל של ענף התיירות יוצאת הבוקר לדרך

16 נבחרות מסתערות על תואר אלופת הקט רגל של ליגת 'פספורט- אופן סקיי בחסות חברת אירופלוט. יעקב אמסלם: "אני תקווה שהטורניר ישדר למתחרים שבענף, כי נכון ומכובד להתחרות במהלך השוטף של החיים בצורה ספורטיבית והוגנת, בדיוק כפי שמקובל בתחרות ספורט"

16 קבותות תיירות מסתערות על תואר אלופת ליגת פספורט-אופן סקיי 16 קבותות תיירות מסתערות על תואר אלופת ליגת פספורט-אופן סקיי
אליפות הקט רגל של ענף התיירות יוצאת היום בבוקר (חמישי) לדרך. ליגת 'פספורט'-אופן סקיי, בחסות חברת התעופה אירופלוט מתקיימת במתחם הגול טיים ביד אליהו. האליפות תתחיל בשעה 10:30 בבוקר בשלב הבתים. 16 הנבחרות המשתתפות באליפות מחלוקות ל-4 בתים, שתי הנבחרות הראשונות מכל בית הן אלו שתשתתפנה בשלב רבע הגמר שיתקיים ב-6.4 . הנבחרות המשתתפות באליפות: בית א'- השטיח המעופף, ישרוטל, אמסלם, איסתא ספורט בית ב' – טל תעופה, טרוולפורט, נזארין, ארקיע בית ג'- אשת טורס, שלמה סיקסט, פתאל צפון, ישראייר בית ד'- דיזנהאוז, סייבר, אל על, תלמה בגמר האליפות יוכתר השחקן המצטיין, מלך השערים, שיזכו כמובן לפרסים, וכן הנבחרות במקומות הראשונים יזכו לתשורות. יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת 'אמסלם טורס' אמר לקראת האליפות: ברכות חמות ליזמי הטורניר על המפעל המיוחד, אשר ללא ספק יתרום לחיזוק הדימוי של ענף הנסיעות, אצל מי שעוסק בו ולמתבונן בו". אמסלם הוסיף :"אני תקווה שהטורניר ישדר למתחרים שבענף, כי נכון ומכובד להתחרות במהלך השוטף של החיים בצורה ספורטיבית והוגנת, בדיוק כפי שמקובל בתחרות ספורט. והכול עם דגש על שמירת כללי המשחק". אמסלם גם שלח :"איחולי הנאה לכל המשתתפים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: