אא

הונג קונג - גן עדן לחובבי השופינג

אתרי ביקור היסטוריים, חיי לילה שוקקים, מסעדות משובחות, אטרקציות משפחתיות, פסטיבלים ססגוניים, אווירה קוסמופוליטית ושופינג מבוקר עד ערב (ולעתים עד לילה). פלא שהיא מושכת אליה כ-30 מיליון תיירים בכל שנה?

מתחם הקניות לנדמרק|| מתחם הקניות לנדמרק||
הונג קונג המשגשגת והעשירה תופסת מקום מכובד בין ערי העולם המפותחות ביותר בזכות היותה מרכז סחר בינלאומי כבר מימיה כקולוניה בריטית. שפע אטרקציות לתיירים ותושבים מכל העולם (ושכולל, אגב, גם טבע נפלא) כולל אתרי ביקור היסטוריים, חיי לילה, מסעדות, אטרקציות משפחתיות, פסטיבלים ססגוניים, אווירה קוסמופוליטית וכמובן - הזדמנויות לשופינג מבוקר עד ערב (ולעתים עד לילה). פלא שהיא מושכת אליה כ-30 מיליון תיירים בכל שנה? הונג קונג אינה זולה יחסית לשאר אסיה, אבל יש בה כלכלה חופשית - מה שאומר הרבה תחרות ואפשרות למצוא "מציאות". הצטיידו במלאי מכובד של הדולר ההונג קונגי, והתכוננו להיצע מסחרר של מותגים בינלאומיים לצד תוצרת מקומית. להלן כמה המלצות לשופינג מהנה בהונג קונג. קניונים ומרכזי קניות נדמה שאלה נמצאים כאן בכל פינת רחוב, ולכן נמנה רק חמישה מומלצים במיוחד: Harbour City - הקניון הגדול בהונג קונג, שבו מבחר עצום של חנויות ומסעדות. Landmark - 5 קומות של מותגים בינלאומיים ומסעדות גורמה. Times Square - 14 קומות (!) מותגים יפניים, אמריקאיים ואירופאים בטווח מחירים בינוני עד גבוה ומקום מצוין לקניות של אופנה עילית לצד מסעדות ודוכני אוכל בכל טווח מחיר. Pacific Place - קניון מרשים במיוחד הכולל כ-130 חנויות מפעל של מותגים איכותיים (ומתחם קולנוע מומלץ). Festival Walk - קניון משפחתי במיוחד, שבו לצד שפע חנויות ומסעדות המתאימות לכל תקציב אפשר לבלות עם הילדים בזירת החלקה על הקרח ענקית, בקולנוע ובאירועים ותערוכות המתקיימים במקום לאורך השנה.
LandmarkAtriumLandmarkAtrium
שוקי רחוב גם כאן יש שפע שלא ניתן למנות בכתבה אחת, אבל הנה 5 שווקים שלא כדאי לוותר עליהם הם: Stanley Market - פופולארי במיוחד בקרב תיירים, שזו אולי נקודה לרעתו, אך הוא מקום מצוין לקנות בו אמנות ופיצ'פקעס סיניים מיוחדים כמזכרת. שוק הלילה ב- Temple Street, קואלון - מבחר בלתי נגמר של בגדים, ציוד חומרה, תכשיטים, עטים, תקליטורי מוסיקה, כלי בית ובקיצור כל מה שתרצו לצד דוכני אוכל בשפע. שוק הפרחים בקואלון - אולי לא בדיוק מקום לשופינג, אבל אל תוותרו על ביקור כאן. נראה אתכם מתאפקים ולא קונים כמה מהפרחים היפהפיים והאקזוטיים, ולו בשביל לקשט בהם את חדר המלון. Ladies Market - בגדים, צעצועים, תיקים, מזכרות ואינסוף פיצ'פקעס בזול. בהחלט לא לגברות בלבד. Costume Market - גן עדן לאוהבי התחפושות בכל הגילאים. מקום שמגרה את הדמיון ויגרום לכם לתהות למה לא כל יום פורים.
hongkongShoppinghongkongShopping
טיפים נוספים •    לקניית עתיקות ואמנות: הרחובות Hollywood Road ו-Loscar Road באי המרכזי מלאים בחנויות אמנות ועתיקות. יש כאן הרבה זיופים, אבל הם מספיק מוצלחים כדי שתרצו לקחת אותם הביתה. •    לקניית מצלמות וציוד אלקטרוני - הרחוב הפופולארי לקניית מצלמות הוא Nathan Road, אך מדובר בעיקר במלכודות תיירים שמוכרות דגמים זולים ולא איכותיים של מצלמות וציוד אלקטרוני. מומלץ לחפש את החנויות הסולידיות יותר, שבהן עיקר הלקוחות הוא מקומי, או לקנות ברשת מוכרת שתמצאו כמעט בכל קניון. •    לקניית משחקי מחשב - Oriental Shopping Centre הוא המקום בשבילכם. המשחקים החדישים ביותר במחירי מציאה והנחות גדולות. •    לקניית בגדי ספורט וקמפינג - רחוב Try Fa Yuen וסביבות תחנת הרכבת Mong Kok יספקו שפע של סחורה איכותית במחירים תחרותיים. זו לא תהיה הגזמה לסכם בכך שהונג קונג היא מתחם קניות אחד ענקי. בואו אליה במזוודות ריקות וארנקים תפוחים (עד כמה שניתן, כמובן), ומובטחת לכם חגיגה צרכנית של ממש. לכתבות נוספות מגיליון 634 - פספורט עולמי: הונג קונג

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מדריך יעדיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: