אא

לואו קוסט טרנס אטלנטי: לונדון- לוס אנג'לס ב 149 ליש"ט

בדומה לחברת התעופה נורוויג'יאן, המרחיבה את רשת הקווים בין אירופה לארה"ב ומאלצת את חברות התעופה האמריקניות להתמודד עם המחירים המוזלים, גם חברת WOW AIR מתגברת תדירויות ומוסיפה קווים ליעדים בארה"ב. מחיר טיסה בין לונדון ללוס אנג'לס וסן פרנסיסקו יתחיל ב-149 ליש"ט בלבד

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה הנורווגית, נורוויג'יאן, מפעילה זה מכבר מערך נרחב של טיסות לואו-קוסט בין אירופה ליעדים שונים בארצות הברית, ומאלצת את חברות התעופה האמריקניות הבינלאומיות לנקוט אמצעים להתמודדות עם המחירים הזולים, שהיא מציעה לנוסעים.
נורווגיאןנורווגיאן
נורווג'יאן. מאלצת את חברות התעופה האמריקניות להתמודד עם המחירים הזולים שהיא מציעה. בעקבותיה גם חברת הלואו-קוסט האיסלנדית WOW air החליטה לתגבר משמעותית את מערך הקווים שלה לארצות הברית דרך נמל הבית בבירת איסלנד, ריקיאוויק. החברה תפעיל שתי יומיות מלונדון לריקיאוויק וממנה מערך רחב של טיסות למגוון יעדים בארצות הברית. היום מפעילה WOW air 4 טיסות שבועיות ללוס אנג'לס ו-5 טיסות שבועיות לסן פרנסיסקו. החל מלוח הקיץ הקרוב, ב-27.3.17, תפעיל החברה טיסה יומית הן ללוס אנג'לס והן לסן פרנסיסקו. מחיר טיסה בקווים ארוכי הטווח בין לונדון ללוס אנג'לס או סן פרנסיסקו יתחיל ב-149 ליש"ט בלבד. WOW air מפעילה זה מכבר טיסה יומית לבוסטון ולוושינגטון, והחל מהחודש הבא תפעיל קו יומי לניו יורק ובאפריל הקרוב גם קו למיאמי. סקולי מוגנסן, המייסד-הבעלים ומנכ"ל החברה, אומר: "הקווים החדשים שלנו לארצות הברית זוכים להצלחה יוצאת מהכלל. אנחנו מסוגלים להוסיף טיסות וקווים, כשהמטרה היא לשנות את תמונת הטיסות הטרנסאטלנטיות. יש לנו תוכניות נוספות בצנרת להרחיב אף יותר את רשת הקווים שלנו", ומבטיח להכריז על קו נוסף בתערוכת WTM בלונדון בחודש הבא.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: