אא

הסכם קיבוצי חדש לעובדים זמניים באל על

ההסכם החדש מסדיר את תנאי העבודה של העובדים הזמניים באל על ויכלול תוספת שכר וקרן השתלמות. דוד מימון, מנכ"ל אל על: "ההסכם יאפשר לשלב כוחות בהצעדתה של החברה לקראת הליך ההתחדשות בחברה"

מטוס הדרימליינר 787-9 של אל על על פס הייצור בסיאטל. צילום: ספיר פרץ זילברמן מטוס הדרימליינר 787-9 של אל על על פס הייצור בסיאטל. צילום: ספיר פרץ זילברמן
הסכם  קיבוצי נחתם הערב (ה') בין הנהלת אל על, נציגות העובדים וההסתדרות.
מאל על נמסר: "במסגרת ההסכם ניתנה תשומת לב מיוחדת לקבוצה רחבה של עובדים זמניים של אל על שזכתה להכרה והוקרה בדמות שיפור בתנאי התעסוקה, יצירת אופק וביטחון תעסוקתי". עוד נמסר מהחברה כי ההסכם החדש ייתן מענה לשורה ארוכה של נושאים הקשורים לרווחתם של אנשי אל על.
דוד מימון, מנכ"ל אל על: "הנהלת החברה שמחה כי נחתם ההסכם בהמשך להסכמות שהושגו בחודש דצמבר האחרון. עובדי אל על הם המשאב העיקרי של החברה וההסכם יאפשר לכולנו לשלב כוחות בהצעדתה של החברה לקראת הליך ההתחדשות בחברה עם הגעת מטוסי הדרימליינר החדשים החל מהחודש הבא".
אבי אדרי, מחזיק תיק התחבורה בהסתדרות: "מדובר בהסכם היסטורי שמביא עמו משב רוח חיובי, שיפור תנאים וביטחון תעסוקתי לקבוצה רחבה של עובדים מסורים ומחויבים. צעד חשוב בבניית יחסי עבודה טובים בחברת אל על".
עו"ד אבי אייזנר, יו"ר נציגות העובדים: "אני שמח ונרגש מהמעמד. ההסכם מטיב עם עובדי אל על כולם ובמיוחד עם קבוצה רחבה של עובדים שביטחונם  התעסוקתי שופר באופן ניכר. אני מאחל לנציגות העובדים וההנהלה להמשך שיתוף פעולה  למען אנשי אל על ולמען הצלחתה של חברת אל על".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםדוד מימון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: