אא

קטפה עוד פרס

חברת טורקיש איירליינס, קוטפת עוד פרס הצטיינות והפעם בתחום הקוליארי. זכתה בפרס על ידי המועצה הבינלאומית של איגוד כתבי התיירות של אזור פסיפיק, על שירותי ההסעדה הטובים ביותר בטיסה. טורקיש איירליינס: "ציון דרך במסע שלנו"

טורקיש איירליינס: פרס PATWA עבור שירותי ההסעדה הטובים ביותר בטיסה. צילום: יח"צ| טורקיש איירליינס: פרס PATWA עבור שירותי ההסעדה הטובים ביותר בטיסה. צילום: יח"צ|
פרס PATWA, עבור שירותי ההסעדה הטובים ביותר בטיסה, הוענק לחברת טורקיש איירליינס. הפרס הוענק לחברה על ידי המועצה הבינלאומית של איגוד כתבי התיירות של אזור פסיפיק (Pacific Area Travel Writers Association). במסגרת תערוכת ITB ברלין. לאחמט אולמסטר, סמנכ"ל השיווק של חברת טורקיש איירליינס, שאמר: "אנו גאים בזכייה בפרס PATWA עבור שירותי ההסעדה. אנו משתדלים תמיד לספק את האוכל והשתייה הטובים ביותר לכל הנוסעים שלנו. פרס PATWA הוא ציון דרך במסע שלנו ואנחנו מחויבים להמשיך ולהציע את השירותים ומוצרים הטובים ביותר לכל האורחים שלנו כיום ובעתיד". הפרס מצטרף לפרסים נוספים, שהוענקו לחברת התעופה, עבור הארוחות הטובות ביותר בטיסה ובטרקלינים של טורקיש איירליינס, הפועלת בשיתוף פעולה עם חברת הקייטרינג TURKISH Do&Co. פרס PATWA הבינלאומי נועד להעניק הכרה לגורמים המקדמים את התיירות במגזרים השונים, הקשורים באופן ישיר או בעקיפין לתעשייה, כגון: תעופה, בתי מלון, סוכנויות נסיעות, מפעילי תיירות, גופים ממשלתיים, משרדי תיירות ונותני שירותים. חבר השופטים מורכב מחברי PATWA, נציגים רשמיים ונוסעים, אשר בוחנים את המועמדים בקטגוריות השונות ע"פ קריטריונים וסטנדרטים קבועים מראש. הזוכים נקבעים בפגישה הבינלאומית של PATWA, הנערכת אחת לשנה.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: