אא

"דן של כוכבים"

הבוקר (ב') העניק שר התיירות יריב לוין את תעודות דירוג הכוכבים של משרד התיירות לחמישה ממלונות רשת דן: דן אילת, דן תל אביב, דן כרמל חיפה והמלך דוד ירושלים שדורגו ברמה של 5* פרימיום ומלון דן בוטיק ירושלים שדורג ברמה של 4* פרימיום

מלון המלך דוד ירושלים. צילום: יורם אשהיים|השר לוין בטקס|רפי שדה|אמיר הלוי מלון המלך דוד ירושלים. צילום: יורם אשהיים|השר לוין בטקס|רפי שדה|אמיר הלוי
התקדמות משמעותית לפרויקט דירוג בתי המלון שמוביל משרד התיירות בראשותם של שר התיירות יריב לוין ומנכ"ל המשרד אמיר הלוי. רשת בתי המלון "דן", אחת משלוש הרשתות הגדולות בישראל, השיקה הבוקר את דירוג הכוכבים של משרד התיירות לחמישה מלונות בבעלותה: דן אילת, דן תל אביב, דן כרמל חיפה והמלך דוד ירושלים דורגו ברמה של 5* פרימיום, ומלון דן בוטיק ירושלים דורג ברמה של 4* פרימיום. את התעודות העניק הבוקר (שני), בטקס במלון המלך דוד בירושלים שר התיירות יריב לוין, שהתבדח ואמר: "סבא וסבתא שלי היו לוחמי אצ"ל, היום אנחנו פועלים בשיטות מתונות יותר להכריח שיפוץ של בתי מלון", אמר בהזכירו את פיצוץ המלון בשנת 1946.
השר לוין בטקסהשר לוין בטקס
השר לוין בטקס מדובר במהלך חשוב של משרד התיירות לנוכח העובדה כי מנכ"ל רשת דן, רפי שדה, היה אחד המתנגדים הבולטים לדירוג בשיטת הכוכבים, וכעת הודה בפה מלא כי שינה את עמדתו והחליט להצטרף לדירוג. "לא היינו צריכים לעשות דבר מבחינת השירות מאחר וכבר עמדנו בפרמטרים. את הפרמטרים האחרים שהציבה חברת הדירוג למדנו לעומק, יישמנו, ואני שמח שהדבר מתבטא בדירוג שניתן למלונות שלנו. קבעתי לוח זמנים שבעוד שנתיים לכל המאוחר נשלים את דירוג שאר בתי המלון של רשת דן, ואני בטוח שנקדים את לוח הזמנים".
רפי שדהרפי שדה
רפי שדה היוזמה לדירוג בתי המלון על ידי קריטריונים אחידים שנקבעו על ידי חברת ייעוץ לתיירות מאוסטריה מתקדמת בעצלתיים, כשבינתיים בתי המלון מהרשתות הקטנות ובתי המלון העצמאיים עדיין לא לוקחים בה חלק. עם זאת, רשת מלונות ישרוטל וכאמור גם מלונות דן כבר לקחו חלק בדירוג של משרד התיירות, ולצד מלונות אחרים כיום מדורגים כ-70 בתי מלון מתוך 350 בתי מלון בהתאחדות בתי המלון בישראל.
אמיר הלויאמיר הלוי
אמיר הלוי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: