אא

מונרך איירליינס רוכשת 15 מטוסי בואינג 737 מדגם MAX-8

15 מטוסים אלו בשווי של 1.7 מיליארד דולר מצטרפים ל-30 המטוסים מדגם דומה שכבר הוזמנו ע"י מונרך. המטוסים יסופקו החל מ-2018. מנכ"ל החברה: "הבעת אמון מוחלטת בהצלחתה העתידית של מונרך"

מונארך איירליינס - ממשלת בריטניה לא נערכה לתרחיש דומה. צילום: יח"צ מונארך איירליינס - ממשלת בריטניה לא נערכה לתרחיש דומה. צילום: יח"צ
מונרך איירליינס חתמה עם יצרנית המטוסים בואינג על הסכם לרכישת 15 מטוסי בואינג 737 MAX-8 זאת בנוסף ל-30 המטוסים מאותו הסוג, שכבר התחייבה לרכוש לפני מספר חודשים. המטוסים יסופקו החל משנת 2018 ועד 2022. בנוסף, חברת הבת של בואינג, "Gold Care", תהיה שותפה לתחזוקת, הנדסת והחלקים הדרושים לקבלת ותפעול צי המטוסים החדש של מונרך. כמו כן, בואינג תוביל את נושא ההדרכות, ניהול המידע והנתונים של המטוסים החדישים יחד עם מחלקת תחזוקת המטוסים של מונרך. מנכ"ל מונרך, אנדרו סוויפלד: "זהו יום משמעותי ביותר לחברה שלנו, ההחלטה לרכוש 15 מטוסים נוספים וסך הכל 45 מטוסים היא הבעת אמון מוחלטת בהצלחתה העתידית של מונרך. עד סוף 2022, למונרך יהיה צי מטוסים חדש ומודרני לגמרי, שייעל וישפר מאד את תפעול הטיסות שלנו, כמו גם את חוויית הטיסה של הנוסעים שלנו ותהפוך אותה לטובה ביותר. הנכונות של בואינג להיות שותפים שלנו הינו מהלך חשוב שיגדיל את פעילות התחזוקה שלנו ויתרום לידע ולניסיון של מונרך גם בתחום זה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: