אא

מלון ראשון באם המושבות

רשת מלונות פרימה השיקה הבוקר את "פרימה לינק" - מלון ראשון בעיר פתח תקווה. מלון עסקי שהוקם בצמוד לקניון הגדול בהשקעה של 45 מיליון שקל. אבי דור, מנכ"ל הרשת: "הבנו שלא נכון לשים את כל הביצים בסל אחד ושכדאי לחשוב מחוץ לקופסא"

"לחשוב מחוץ לקופסא" "לחשוב מחוץ לקופסא"

יואל משה סלומון בוודאי לא היה מאמין ש-138 שנים אחרי המלריה והקשיים שבייסוד המושבה פתח תקווה, העיר תזכה גם לבית מלון משלה. הבוקר (ג') זה קרה. רשת מלונות פרימה שבבעלות משפחת מוסקוביץ', השיקה את "פרימה לינק" – מלון עסקי חדש שהוקם בצמידות לקניון הגדול בפ"ת בהשקעה של 45 מיליון שקל.  

 המלון הראשון בעיר – המתפרש על פני קומות 14-19 (שאר הקומות משמשות כמשרדים) - כולל 119 חדרים, חדר אוכל, אולמות אירועים, חדר כושר, בית כנסת, טרקלין עסקים שייפתח בחודש אוקטובר הקרוב ובריכת שחייה הנמצאת בשלבי תכנון. "זיהינו פוטנציאל רב אצל קהלי יעד שאינם מקבלים מענה בשוק המלונאות הנוכחי.

צמיחתם המשמעותית של מרכזי הייטק בערים כמו פתח תקווה לצד בעיית הפקקים בכניסות לתל אביב וממנה, העלו את הצורך בקרב קהל עסקי מחו"ל המגיע לימים ספורים לשהות במלון הסמוך לחברה אליה הוזמנו", כך הסביר אבי דור, מנכ"ל רשת פרימה למה מלון בפתח תקווה. עוד אמר כי הקמת המלון העסקי בפ"ת היא צעד חשוב בפיתוח העסקי של רשת פרימה, המונה 14 מלונות וכ-1,600 חדרים, ותוצאה של למידת צרכי השוק והמגמות המשתנות בתחום המלונאות. "כיום לא ניתן לדבר רק על ערי תיירות קלאסיות ועל תיירים המגיעים רק לצרכי נופש כפי שהיה נהוג לחשוב עד השנים האחרונות. אם נדע לעשות את ההתאמות, נצא נשכרים בכל התחומים".

וכמה יעלה לילה במלון החדש? לדברי איתן יריב, מנהל המלון המחירים בכל ימות השנה, הן באמצע שבוע והן בסופו, הם: 170 דולר לאדם על בסיס ארוחת בוקר ו-210 דולר לזוג.

primaNewAviDorprimaNewAviDor

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: כלליPassport Review

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: