אא

באנטליה מחכים לתיירים הישראלים

מתיחות עם טורקיה? מלונאי אנטליה רוצים את הישראלים אצלם. "אנטליה היא יעד שמשי כמעט בכל ימות השנה. זה המקום הטוב ביותר לחופשה. עכשיו שהחלו הטיסות הישירות, בואו לבקר אותנו". צפו במנכ"ל מלון איי.סי. הוטל באנטליה מזמין את הישראלים להגיע לאנטליה

מלון Titanic deluxe Belek. צילום: 123RF מלון Titanic deluxe Belek. צילום: 123RF
כשנה לאחר הסכם הפיוס עם טורקיה ולרגל עונת הקיץ הנפתחת בימים אלו ממש, בירת התיירות של טורקיה עושה כל מאמץ לטובת החזרת התיירים הישראלים אליה.
הצטרפנו השבוע לסיור מיוחד באנטליה של סיטונאיות התיירות השטיח המעופף וקווי חופשה, וראינו שוב מקרוב את בתי מלון המרהיבים והעצומים המשתרעים על שטחי ענק, מעוצבים ומרווחים באופן שקשה לתאר במילים, והאטרקציות פשוט אינן נגמרות.
מלון Titanic deluxe Belek, Anatalya
אורן כהן-מגורי, מנהל השיווק והמכירות של חברת ״השטיח המעופף״סיפר לפספורטניוז: ״אנטליה מאז ומתמיד היוותה יעד אטרקטיבי לקהל הישראלי המחפש את חופשה מפנקת בכל הפרמטרים - בריכות, מגלשות, אוכל בשפע חסר תקדים ואווירת חופש יוצאת דופן ובמחירים אטרקטיביים במיוחד עם תמורה מלאה לכסף והרבה מעבר לכך״. לקראת העונה שבפתח מציין כהן-מגורי כי בחברת השטיח המעופף מעריכים כי צפויה עלייה של 20-30 אחוזים בכמות הישראלים שיגיעו לאנטליה במהלך עונת הקיץ. ״בניגוד לפרסומים בתקשורת, הטורקים מקבלים את הישראלים בזרועות פתוחות. ההרגשה כאן כי אנחנו מאוד רצויים כאן וכתייר זו הרגשה אידיאלית״.
עוד על בתי המלון החדשים באנטליה, מוקדי התיירות המרכזיים והאטרקציות החדשות באזור בגיליון פספורט המודפס הקרוב.
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: