אא

מרוקו הוצפה בישראלים בסוכות

דוד אדרי, מנכ"ל 'רויאל מרוק טורס', מספר על החוויות של המטיילים הישראלים ועל תשתית התיירות המתפתחת במרוקו. בקרוב תתחיל לפעול במדינה רכבת שנוסעת במהירות של 360 קמ"ש, ותקצר את המרחקים בין הערים הגדולות

מרוקו. צילום: דוד אדרי מרוקו. צילום: דוד אדרי
כל הטיסות למרוקו היו מלאות בחופשת חג הסוכות והמטיילים הישראלים הרבים חזרו מלאי חוויות ורשמים ממרוקו, מספר דוד אדרי, מנכ"ל 'רויאל מרוק טורס'. על הטיול של החברה הוא מספר: "המטיילים נהנו ממזג אוויר נפלא, ביקרו במדבר סהרה ובהרי האטלס, טיפסו לדיונות החול רכובים על גמלים, טעמו מהמאכלים המיוחדים של מרוקו וחגגו בחפלות". המפגש עם הקהילה היהודית היווה חוויה מיוחדת. "התקבלנו ע"י הקהילה היהודית בשמחה, ובמיוחד בחג שמחת תורה בבתי הכנסת. התארחנו בסוכות והשתתפנו בחוויית החג".
דודדוד
דוד אדרי, מנכ"ל 'רויאל מרוק טורס': בכל נסיעה למרוקו אני מגלה בתי מלון חדשים ואטרקציות חדשניות"   על התשתית התיירותית המתפתחת בהתמדה ברחבי מרוקו מספר אדרי: "בכל נסיעה שלי למרוקו אני מגלה בתי מלון חדשים שנבנו לאחרונה ואטרקציות חדשניות. העיר מרקש ממשיכה להדהים את המטיילים מרחבי העולם וערוכה לארח 200 נציגי מדינות מכל רחבי העולם, שיגיעו לכנס עולמי בנושא איכות הסביבה, שייערך בעיר החודש. כמו כן, התפעלנו מהמשחה התחרותי בעיר אסווירה/מוגדור ומההשקעות הגדולות של השלטונות בתשתיות ובשדרוג השירותים התיירותיים. וגולת הכותרת במרוקו היא הרכבת המהירה, שתתחיל לפעול בקרוב, תיסע במהירות של 360 קמ"ש ותקצר את המרחקים בין הערים הגדולות במרוקו. הלוואי עלינו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: