אא

סופ"ש תרבות ישראלית בדן כרמל

כחלק משיתוף פעולה של מלונות דן וחברת אמריקן אקספרס, אירחו עדי מאור, מנכ"ל מלונות דן בחיפה ורפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של הרשת, כ-500 חברי מועדון E-DAN ולקוחות של אמריקן אקספרס בהופעה מיוחדת של יהודית רביץ וגידי גוב

דיצה בן משה דיצה בן משה
רשת מלונות דן וחברת אמריקן אקספרס שיתפו פעולה למשך סוף שבוע חיפאי מיוחד, שהתקיים סביב "תרבות ישראלית" במלון דן כרמל. עדי מאור, מנכ"ל מלונות דן בחיפה ורפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של מלונות דן אירחו כ-500 חברי מועדון E-DAN ולקוחות היוקרה של אמריקן אקספרס להופעה מיוחדת ואינטימית של יהודית רביץ שאירחה את גידי גוב במלון. רגע לפני שהתחיל המופע, רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של מלונות דן בירך את האורחים ואמר: " זאת הזדמנות מעולה לאחל חג שמח ושנה טובה לכולם. אני רוצה לומר תודה לשותפים שלנו אמריקן אקספרס שיחד יצרנו מופע איכותי וחד פעמי עבור חברי מועדון מלונות דן ולקוחות היוקרה של אמריקן אקספרס. אני בטוח שתיהנו." מיד לאחר שיהודית רביץ וגידי גוב סיימו את שלב ההכנות והבאלאנס להופעה עדי מאור, מנכ"ל מלונות דן בחיפה ורפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של מלונות דן הזמינו אותם לאולם פרטי לארוחת ערב מיוחדת רגע לפני המופע. כמו כן, במסגרת הסופ"ש נהנו אורחי המלון מסיורים רגליים באזור הכרמל, טיילת לואי והגנים הבאיים, הרצאה בנושא קולנוע, ערב ריקודים על טהרת מוסיקה ישראלית וחידוני טריוויה עם החידונאי אופיר שמיר לצד ארוחות של שף המלון ערן גפן.
עדי מאור, מנכ"ל מלונות דן בחיפה, רפי בארי סמנכ"ל שיווק ומכירות של מלונות דן,  גידי גוב ויהודית רביץ. צילום:עדי מאור, מנכ"ל מלונות דן בחיפה, רפי בארי סמנכ"ל שיווק ומכירות של מלונות דן, גידי גוב ויהודית רביץ. צילום:
עדי מאור, מנכ"ל מלונות דן בחיפה, רפי בארי סמנכ"ל שיווק ומכירות של מלונות דן, גידי גוב ויהודית רביץ. צילום: דורון גולן  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: