אא

בריסל איירליינס והשר: סכסוך גדול בגלל חטיף קטן

חברה התעופה הבלגית, הוציאה מתפריט הארוחה בקו ת"א – בריסל את חטיף החלווה של חברת 'אחווה' המיוצר באריאל עקב תלונת נוסע. שר התיירות הגיב: "מהלך פסול המציב על זנב מטוס החברה דגל שחור של חרפה. לחברה כזו אין מקום בשמי מדינת ישראל"

Shutterstock Shutterstock
חטיף קטן, תקרית גדולה. חברת התעופה בריסל איירליינס מצאה לנכון להיענות לתלונה של נוסע והחליטה להוציא מהתפריט בטיסותיה בקו תל אביב – בריסל את חטיף החלווה של חברת 'אחווה', שמפעל הייצור שלה ממוקם באריאל. דובר החברה הבהיר את ההחלטה: "חברת בריסל איירליינס מציעה לנוסעים בטיסות שלה ארוחה צמחונית הכוללת קינוח. בקו תל אביב – בריסל, חברת הקייטרינג המקומית הגישה בטעות קינוח בשם 'חלווה וניל', אשר לא תאם את אשר הזמנו ממנה. נוסע הפנה תשומת ליבנו, שהקינוח הנ"ל הינו מוצר השנוי במחלוקת. כחברת תעופה המשרתת ציבור בינלאומי של אנשים בעלי רקע ותרבות שונים באחריותנו להציע מוצרים אותם יעריכו כולם, ולכן החלפנו את הקינוח".
לוין. צילום: אתר השרלוין. צילום: אתר השר
לוין: "לחברה כזו אין מקום בשמיה של מדינת ישראל" צילום: אתר השר במפגש שקיים היום שר התיירות, יריב לוין, עם כתבים, הגיב בחומרה רבה להחלטה בעלת הרקע הפוליטי וגינה בחריפות את התנהלות בריסל איירליינס. השר אמר: "החלטת בריסל איירליינס היא מהלך פסול המציב על זנב מטוס החברה דגל שחור של חרפה. לחברה כזו אין מקום בשמיה של מדינת ישראל וראוי כי שמה יימחק מלוח הטיסות בנתב"ג. יחד עם התעשיינים הנפלאים הפועלים ביהודה, שומרון, בקעת הירדן והגולן אנו נתגבר על כל הניסיונות למנוע מאיתנו את זכותנו לבנות וליצור בארצנו". ח״כ ניסן סלומינסקי יו״ר ועדת החוקה הוסיף ואמר: "חרם יענה בחרם! התנהלות בזויה של חברת התעופה בריסל איירליינס! החלטת החברה להסיר את מוצרי ''אחווה'' מטיסותיה אסור שתעבור בשתיקה, אני קורא לכולם להחרים את החברה עד שתשנה את החלטתה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: