אא

קבוצת מר תקים את מערך השליטה והבקרה בנמה"ת בתמנע

החברה הודיעה כי זכתה במכרז רש"ת בהיקף של כ-15 מ' ש' לתכנון, התקנה ותחזוקת מערכות טכנולוגיות בנמה"ת הבינלאומי החדש. ניר למפרט, מנכ"ל הקבוצה: "האתגרים התפעוליים העומדים היום בפני שדות תעופה בעולם הינם מורכבים ודורשים הסתכלות רחבה על כלל ההיבטים של השדה"

הדמיית נמה"ת "רמון". צילום: משרד התחבורה|ניר למפרט הדמיית נמה"ת "רמון". צילום: משרד התחבורה|ניר למפרט
קבוצת מר הודיעה כי זכתה במכרז רשות שדות התעופה בהיקף של כ-15 מיליון שקל, לתכנון, אספקה, התקנה ותחזוקת מערכות טכנולוגיות בנמל התעופה הבינלאומי החדש של ישראל, ע"ש אילן ואסף רמון, שבתמנע. במסגרת הפרויקט, שצפוי להסתיים במהלך 2017, יותקנו בנמל התעופה החדש מערכות לשליטה ובקרה תפעולית בזמן אמת. הקבוצה תקים את מערכת המיגון ההיקפי לאורך של 14 ק"מ בנוסף למערכת טמ"ס בהיקף של כ-400 מצלמות צפייה ובקרה בשטח השדה ובאולמות הנוסעים, מבני התמך והתחזוקה, מערכת בקרת כניסה בשדה ומערכת כריזה.
ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מרניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר
ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר אמר: "אני מברך על המשך העבודה המשותפת עם רשות שדות התעופה, באמצעות הקמת המערכות בשדה התעופה החדש בתמנע. האתגרים התפעוליים העומדים היום בפני שדות תעופה בעולם הינם מורכבים ודורשים הסתכלות רחבה על כלל ההיבטים של השדה, החל ממערכות מידע וניהול שדה התעופה, מערכות מתח נמוך, מערכות אבטחה וביטחון, העברת נתונים, IoT ומתן מענה מפני התקפות סייבר וכל זאת תוך שמירה על עקרונות של חסכון באנרגיה ובחשמל וידידותיות לסביבה. אנו נעזרים בניסיון הבינלאומי שלנו בתחומים אלה ובהיקף הפתרונות הרחב של הקבוצה כדי לתת את המענה המיטבי." כמו כן, החברה תטמיע במוקד הבקרה של שדה התעופה את מערכת השליטה והבקרה Secure-M NG פרי פיתוחה, שנועדה לתת פתרון שליטה ובקרה כוללים למתחמים מוגנים כגון ערים, נמלי אויר וים, מתחמים סגורים ופיקוח עירוני. המערכת מספקת תמונת מצב עדכנית מהשטח ונותנת למפעיל כלי לתפעול וניהול רכיבי הקצה, כאשר עבור כל אירוע מוגדרים תסריטים והתאמות שונות. עוד במסגרת ההסכם תספק קבוצת מר גם שירותי תחזוקה, הדרכה ושירות לשדה"ת במשך 12 שנים.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: