אא

אייר פראנס-KLM מרחיבה את רשת היעדים בחורף הקרוב

בין הקווים החדשים של קבוצת התעופה: סאן חוזה בקוסטה ריקה, מאוריציוס, מאלה שבמלדיביים, מומביי וטיסות מיוחדות ללאס וגאס במהלך תערוכת CES

Shutterstock Shutterstock
קבוצת התעופה אייר פראנס KLM מרחיבה את פעילותה בעונת החורף הקרובה. לוח הטיסות של הקבוצה, שיכנס לתוקף החל מה- 29 באוקטובר 2017) כולל הרחבת פעילות לחלק מיעדי הקיץ וכן מגוון קווים חדשים, בהם מאלה שבמלדיביים ומאוריציוס.

מאלה

עיר הבירה והגדולה בערי המלדיביים, אליה תפעיל אייר פראנס 2 טיסות שבועיות מפריז. העיר ממוקמת על אטול מאלה, אי אלמוגים טבעתי, שהיה אי המלכים בתקופת שושלת המלכים של המלדיביים, ומהווה יעד פופלארי לתיירים בזכות החופים המרהיבים ואתרי הצלילה הרבים. חברת אייר פראנס תפעיל ליעד זה מטוסי B777-200.

מאוריציוס

מדינת אי בדרום מערב האוקיינוס ההודי, אליה תפעיל KLM שלוש טיסות שבועיות מאמסטרדם. האי שבו היא שוכנת מהווה ערב רב של פנים ואמונות, מנהגים ומטבחים, שוניות אלמוגים, בריכות תכולות ושלל מלונות מפוארים. הטיסות של KLM למאוריציוס יופעלו ע"י מטוסי הדרימליינר B-787 החדישים של החברה.   לצד יעדים אלו, תגדל הפעילות גם במספר קווים מרכזיים:

סאן חוזה בקוסטה ריקה

לאור הצלחת הקו העונתי של אייר פראנס לסאן חוזה תפעיל החברה הצרפתית טיסות ליעד במהלך כל השנה. בנוסף, חברת KLM תשיק גם היא קו מאמסטרדם לסאן חוזה, שיפעל במהלך החורף. סך הכל, תפעיל הקבוצה 5 טיסות שבועיות לקוסטה ריקה במהלך החורף, ו-2 טיסות שבועיות במהלך קיץ 2018.

הודו

KLM תפעיל קו חדש מאמסטרדם למומבאי – בתדירות של 3 טיסות שבועיות. בנוסף, חברת אייר פראנס חתמה לאחרונה על הסכם שותפות קוד עם Jet airways, שיאפשר חיבור של נוסעי אייר פראנס לטיסות של ג'ט איירוויז מפריז למומביי (זאת בנוסף לטיסות הסדירות של אייר פראנס בקו זה), וכן לטיסות מפריז לצ'נאי. הטיסות למומביי תחת ההסכם פועלות כבר עתה, ולצ'נאי ניתן להזמין טיסות מהתאריך 29.10.17.

ארה"ב

אייר פראנס תפעיל 3 טיסות מיוחדות שיצאו מפריז (CDG) ללאס וגאס עבור המשתתפים בתערוכת מוצרי האלקטרוניקה 2018 (CES). הטיסות יפעלו בתאריכים 7,8, ו-12 בינואר.

אירופה וצפון אפריקה

ימשיכו לפעול מספר קווים חדשים, שהושקו בהצלחה בקיץ האחרון, בהם הקווים למרקש (מרוקו), פורטו (פורטוגל), מלאגה (ספרד), גדנסק (פולין), ועוד.  
לו"ז הטיסות ליעדים החדשים:
יעד מסלול חברת תעופה ימי טיסות הערות
מאלה פריז – מאלה AF רביעי, שבת החל מתאריך 1.11
מאוריציוס אמסטרדם – מאוריציוס KLM שני, חמישי, שבת החל מתאריך 30.10
סאן חוזה אמסטרדם - סאן חוזה KLM שלישי ושישי
פריז – סאן חוזה AF שני, חמישי, שבת במהלך קיץ 2018 – הטיסות יפעלו בימים ראשון ושישי
מומבאי אמסטרדם – מומבאי KLM ראשון, שני, חמישי החל מ-29.10 המראה מאמסטרדם
פריז - מומבאי AF (Operated by Jet Airways) טיסה יומית הטיסות שמופעלות ע"י Jet airways הן בנוסף לטיסות הסדירות של אייר פראנס בקו זה
צ'נאי פריז – צ'נאי AF (Operated by Jet Airways) ראשון, שני, חמישי, שישי, שבת
מרקש פריז-מרקש AF ראשון, שני, שלישי, שבת

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: