אא

רשת אילן'ס זכתה במכרז רשות שדות התעופה

הרשת תפעיל את בית הקפה באולם השחקים וברוטנדה המרכזית. יעקב לוזון בעלי רשת אילן'ס: "זהו כבוד גדול עבורינו עמלנו קשות בכדי לזכות ולגבור על המתחרים שלנו במכרז"

צילום: 123rf צילום: 123rf

רשת בתי הקפה אילן'ס, זכתה אמש (ד') במכרז של רשות שדות התעופה, ותפעיל ב- 2 נקודות בתי קפה בנמל התעופה בן גוריון בטרמינל 3 כבר בחודש יוני הקרוב למשך 7 השנים הבאות. סניף אחד של אילן'ס יפתח באולם השחקים והשני ברוטנדה המרכזית. רשת אילן'ס מחליפה את קפה C אספרסו שהיה עד כה.

רשות שדות התעופה הגבילה את מחירי הקפה, האספרסו הקפוצ'ינו והמים ולדברי החברה, אילן'ס הרימה את הכפפה והפחיתה מחירים, נתנה כמה אחוזים נוספים מתחת למחירים שקבעה הרשות, זכתה במכרז וגברה בין היתר על שטראוס והזכיין שהיה עד כה.

כוס הפוך תעלה 11.70 ש"ח, אספרסו יעלה 7.80 ש"ח, קרואסון חמאה ב-11.50 ש"ח, ובקבוק מים מינרלים ב-7.80 ₪.

"אנו גאים ונרגשים לפתוח את שני הסניפים בנתב"ג", אמר הבוקר בעלי הרשת, יעקב לוזון, "עמלנו קשות כדי לזכות, הצבנו לעצמנו יעדים גבוהים מאוד לשנה הקרובה, ולשמחתי הרבה, בינתיים אנו אכן עומדים בכולם. באמצעות חשיפה למספר כה רב של אנשים, נוכל לממש את החזון שלנו לחשוף את הקפה האיכותי במירב הבתים בישראל, הן באמצעות הקפה שאנו מוכרים בסניפים, והן באמצעות הקפסולות החדשות שלנו, שמביאות את אותם הטעמים עד הבית".

לדברי הרשת: "באמצעות המיקום האסטרטגי של סניפים בנתב"ג, תוכל הרשת בקלות רבה להגיע לקהל רב יותר, ובכך גם להביא זכיינים ומתעניינים רבים מכל הארץ. אין לנו ספק כי קהל היוצאים מהארץ יחווה לראשונה קפה ברמה גבוהה בהרבה ממה שהורגל עד היום בנמל התעופה ואנו שמחים על כך שזה יהיה המצב לפחות בשבע השנים הקרובות."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: