אא

אל על משיקה: Cockpit

Cockpit - תוכנית לסטארט-אפיסטים בתחומי התעופה והתיירות. אל על, תעמיד לרשות היזמים את ניסיונה, רשת הקשרים העסקיים שלה בעולם, וגישה למערכות לטובת מו"פ והאצת המיזמים. דוד מימון: "נסייע ליזמים להמריא עם הרעיון שלהם לשוק העולמי"

|| ||

אל על מודיעה היום (א') על השקת Cockpit - תכנית להאצה ותמיכה בסטארט-אפים בתחומי התעופה והתיירות. מטרת התוכנית היא לחשוף את אל על לטכנולוגיות החדישות ביותר בתחומי פעילותה, כשהיא מהווה שותפה אסטרטגית, תוך השקעת משאבים וידע בפיתוח הטכנולוגיות. התוכנית של Cockpit מבטיחה, כי אל על תהיה ה-Beta Site האולטימטיבי לסטארט-אפים בתחומי התעופה והתיירות.הי זמים ייחשפו לאנשי מקצוע מובילים בענף בשוק המקומי והבינלאומי

Cockpit תיחשף לראשונה במסגרת כנס THINK NEXT של מיקרוסופט  שיתקיים ב-5 במאי בתל אביב. 

תוכנית Cockpit צפויה לגייס כעשרה סטארט-אפים בשלבים שונים, ואף להשקיע בחברות עצמן. כל סטארט-אפ שיתקבל לתכנית ייחשף לאנשי מקצוע מובילים בתחומי התעופה והתיירות מתוך אל על ומחוצה לה לצד קשרים ופתיחת דלתות בענף בשוק המקומי והבינלאומי. לסטארט-אפיסטים תתאפשר גישה וממשקים למערכות אל על לצורכי פיתוח ואינטגרציה (Beta Site). כמו כן, אל על תעניק מימון ראשוני וליווי ויעוץ בתחומים עסקיים שונים, לרבות בתחום  מסחרי, טכנולוגי, משפטי והחברות ייהנו מהאפשרות שאל על תהיה לקוח משמעותי ראשון של הסטארט אפ. התוכנית מיועדת לחברות בשלבים שונים החל משלב מוקדם של אב-טיפוס ועד לחברות בשלב צמיחה.

אל על תקיים שיתוף פעולה עם האקסלרטור של מיקרוסופט, במסגרתה יקבלו החברות בתוכנית Cockpit סל הטבות ממיקרוסופט וכן הדרכות בתחומים טכנולוגיים ועסקיים. בהמשך מתוכננים שיתופי פעולה עם ענקיות טכנולוגיה נוספות, יצרניות מטוסים, חממות טכנולוגיה ואוניברסיטאות.

הסטארט-אפים ייבחרו לתוכנית תחת קריטריונים קפדניים, כאשר הראשון שבהם הוא הוכחה, כי הפיתוח שלהם טומן בחובו הבטחה לחדשנות ושינוי בענף. עד כה כבר הצטרפו לפרויקט שני סטארט-אפים: Shopnfly ו-BidFlyer. 

shopnfly.com הינו אתר קניות טרום טיסה המאפשר לנוסעים לחפש, לבצע השוואת מחירים ולרכוש מגוון רחב של מוצרים הזמינים בכל שלב של נסיעתם. הנוסעים יוכלו לאסוף את המוצרים שהזמינו בחנויות בנמלי התעופה, במטוס או אף בבית המלון בו ישהו.

BidFlyer.net הינה פלטפורמת מכירות פומביות מתקדמת, אשר משתלבת במערכות חברת התעופה ומציעה ערוץ חדשני למכירת כרטיסי טיסה במחירים אטרקטיביים. הפלטפורמה משתמשת באלגוריתמים מתקדמים, על מנת להגדיל את המכירות ובמקביל להציע מחירים אטרקטיביים לצרכנים. 

דוד מימון, מנכ"ל אל על: "ערך החדשנות והיזמות מוביל אותנו בתחומים שונים של פעילותנו. התנופה האדירה של ההיי-טק הישראלי גם בתחומי התעופה והתיירות, מהווה עבורנו הזדמנות לרתום את מנועי החדשנות לפעילות שלנו כחברת תעופה, ובד בבד לסייע לחברות צעירות לפרוץ קדימה בתחום שאנחנו מבינים בו היטב ולהמריא לשוק העולמי. אין חיבור טבעי יותר מחברת התעופה של ה-Startup Nation עם סטארט-אפים חדשניים".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: