אא

איירתור נכנסת לתחום הספא

החברה פתחה מחלקה מיוחדת, בראשות פאולה אהרון, שתמכור מוצרי ספא בצורה חדשנית דרך אתר האינטרנט של החברה, שיספק מידע מפורט על כל אתרי הספא שמשווקת איירתור באמצעות סוכני הנסיעות.

Shutterstock Shutterstock
חברת איירתור, בראשות המנכ"ל זיוה לוריא, נכנסת לנישת הספא. החברה הקימה מחלקת ספא מיוחדת, בראשות פאולה אהרון, שמתמחה בתחום הספא שנים רבות ומוכרת בענף התיירות.

איירתור תמכור את מוצרי הספא דרך אתר האינטרנט של החברה, שיספק מידע מפורט ביותר על כל אתרי הספא שאיירתור תמכור לסוכני הנסיעות. זיוה לוריא מסבירה: "בנוסף לסידורי הקרקע שאנחנו מוכרים, אנחנו נכנסים לעוד נישות לטובת סוכן הנסיעות"

למעשה אתם הופכים להיות סיטונאים גדולים?
"עכשיו אנחנו סיטונאים לכל דבר ועניין. אנחנו חברה של סוכני הנסיעות שבאה לעזור לסוכנים. אנחנו מחלקים בסוף השנה כסף לסוכנים שמוכרים אותנו. אנחנו עוד כלי עזר לסוכן בשוק הישראלי. כל מה שאנחנו מרוויחים חוזר לסוכן הנסיעות. האתר שלנו כל כך נגיש, כל כך ידידותי, שיהיה קל מאד לעשות את ההזמנות".

פאולה אהרון מציינת כי: "אנחנו נכנסים בדרך אחרת למה שאחרים עושים. שאנחנו נותנים לסוכנים כלים בצורה חדשנית, דרך האינטרנט, במקום להתקשר בטלפון. אתה נכנס למערכת שלנו ויש לך פירוט על כל האתרים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: