אא

איזי ג'ט משיקה אפליקציה חדשה לאייפון

האפליקציה החדשה משדרגת את הקיימת בעיצוב, בפונקציונאליות, ומדריכה את הנוסעים, צעד אחר צעד, ביום הטיסה שלהם עם הוראות הכוונה בנמל התעופה

| |

איזי ג'ט, חברת התעופה, משיקה היום (ה-1 ביולי) אפליקציה חדשה לאייפון אשר תכלול שורת פונקציות חדשות שיקלו על הנוסעים.

"המארח הנייד של איזי ג'ט", המוטמע באפליקציה של איזי ג'ט, בו ניתן להשתמש בנמל התעופה גאטוויק בלונדון, מדריך את הנוסעים, צעד אחר צעד, ביום הטיסה שלהם עם הוראות הכוונה בנמל התעופה, זמני המתנה בתורים, זמני הליכה עד לשער היציאה וכן, תזכורות ועדכונים הקשורים בטיסה. את החוויה של  אפליקציית איזי ג'ט, השלימה האפליקציה לשעון החכם של אפל.

בעוד שהאפליקציה הקיימת דורגה גבוה בחנות היישומים של אפל וזכתה בכמה פרסים מובילים בתעשייה, האפליקציה החדשה תוכננה בהתחשב במשובים שקיבלה בחנות היישומים, מתגובות הנוסעים ומתגובות בפורומים של נוסעים. לאפליקציה החדשה עיצוב עדכני והיא מעניקה חוויית משתמש מותאמת אישית. למשל, ביום הטיסה, מידע רלוונטי לטיסה יוצג באופן רציף על דף הבית כמו גם תמונות יעדי הטיסה 1- אלה שהוזמנו או כאלה שנערך אודותם חיפוש.

 ג'יימס מילט, ראש מחלקת הדיגיטל של איזי ג'ט: "השקת האפליקציה החדשה הינה צעד חשוב נוסף בשימוש בטכנולוגיה דיגיטאלית על מנת לשפר את חוויית המשתמש של הלקוחות שלנו ועל מנת להפוך את הטיסה באיזי ג'ט לקלה וידידותית. אנו מצפים לשמוע תגובות מלקוחותינו ברחבי אירופה ולהמשיך לעבוד על מגוון חידושים מלהיבים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: