אא

הוכרזו 2 הזוכים במכרז לבניית מלון בארמון הנציב

רשות מקרקעי ישראל ומשרד התיירות הכריזו על הזוכים: אחים חסיד, וקליר כימיקלים. הזוכים ישלמו לרשות מקרקעי ישראל 7.7 מיליון ₪. אמיר הלוי: "ירושלים מקבלת תוספת משמעותית של חדרים לקראת היצע צפוי של כ-15,000 חדרי לינה"

|דמו מתחם הרכס - מכרז ראשון| |דמו מתחם הרכס - מכרז ראשון|

המכרז שפורסם בחודש ינואר השנה פנה ליזמים להגיש הצעות לבניית 580 חדרי מלון ושטחי מסחר באזור מתחם הרכס, הנמצא בתוך "האגן הקדוש" ומשקיף על הר הזיתים. מכרז זה מהווה שלב א' בשיווק המגרשים בתכנית, הכוללים כ-1,330 חדרי מלון. 

בעקבות המלצת משרד התיירות לגבי המועמדים - ועדת המכרזים של רשות מקרקעי ישראל, התכנסה אתמול והכריזה על שני זוכים במכרז להקמת מלונות הרכס בארמון הנציב בירושלים. אחים חסיד וקליר כימיקלים, זכו במכרז וישלמו לרשות מקרקעי ישראל 7.7 מיליון ₪, לא כולל הוצאות פיתוח ויבנו 2 מתחמי מלונאות ומסחר. את התכנית קידמו רשות מקרקעי ישראל בשיתוף עם משרד התיירות שבחן את ההתאמה וכישורי המועמדים להקמת מלון.

במתחם יוקמו שני בתי מלון: האחד בגובה 7 קומות ויכלול 180 חדרים והשני בגובה 8 קומות ויכלול 400 חדרים. למכרז ניגשו 6 יזמים. השטח לבניה על פי התכנית עומד על כ-129,000 מ"ר, ברובם המוחלט שטחי מלונאות ומיעוטם שטחי מסחר וחניה. עבודות הפיתוח יבוצעו על ידי משרד התיירות באמצעות הזרוע הביצועית - החברה הממשלתית לתיירות.

מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי: "ירושלים מקבלת תוספת משמעותית של חדרים לקראת היצע צפוי של כ-15,000 חדרי לינה בעיר בשנים הקרובות. לירושלים יש פוטנציאל תיירותי אדיר ולכן המשרד השקיע בשנים האחרונות מאות מיליוני ₪ במענקים ליזמים. אנחנו שמחים על כניסתם של שני שחקנים חדשים לתחום – דבר שמראה על הבעת אמון ונכונות להשקיע בתיירות".

עדיאל שמרון מ"מ מנהל רשות מקרקעי ישראל: "בעקבות המכרז יתווספו כ-580 חדרי מלון חדשים לעיר הבירה, המהווים בשורה של ממש לירושלים  ולתיירים המגיעים אליה".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: