אא

שדרוג Bphone לישראלים היוצאים לחו"ל

האפליקציה מאפשרת ליהנות מקישורים ישירים לשירותים החיוניים לשוהים בחו"ל: תרגום, המרת מטבעות, המלצות על אירועים, מסעדות ועוד, איתור רשתות אלחוטיות פתוחות, ואיתור נציגויות ישראל בחו"ל

| |

בזק הודיעה על שידרוג אפליקציית Bphone.

אפליקציית Bphone מאפשרת להתקשר מכל מקום בעולם לישראל במחיר שיחה מקומית בארץ, בחיבור לאינטרנט אלחוטי או סלולרי, וליהנות מאיכות שיחה טובה. באמצעות השימוש בה, יכול לקוח בזק להוזיל באופן משמעותי את עלות שיחות הטלפון שלו בעת שהייתו בחו"ל. עתה מעניקה האפליקציה הטבות רבות נוספות, המשפרות את חוויית המשתמש ומעניקות לו ערך מוסף ייחודי בעת שהותו בחו"ל.

בין השדרוגים והאפשרויות שמציעה אפליקציית Bphone המשודרגת:  מדריכי הטיולים של yapq ו- Tourpal , קישור לאפליקציית "עכבר עולם" – המלצות מישראלים המתגוררים בחו"ל על מלונות ופתרונות לינה זולים, מסעדות, שופינג, סיורים, אתרי חובה, מוזיאונים ושווקים,  wifi finder – איתור רשתות אלחוטיות פתוחות וזמינות להתחברות, Itranslate – תרגום טקסטים ל-90 שפת שונות, כולל אפשרות השמעה של הטקסט המתורגם,ועוד.

 השדרוגים שהוכנסו לאפליקציית Bphone הם פרי שיתוף פעולה שקיימה בזק עם Techdate, לאיתור סטרטאפים, בעלי פתרונות רלוונטיים לצרכי לקוחות בזק, אשר יכולים להוסיף ערך לאפליקציות הקיימות של בזק.

רן גוראון, משנה למנכ"ל בבזק, אומר : "בזק מאמינה ומקדמת טכנולוגיה אשר משרתת את הלקוח. כדי להמשיך לשרת את הלקוח ולספק לו ערך שיהיה רלוונטי לצרכיו, עלינו להמשיך להיות עדכניים, רעננים ובחזית הטכנולוגיה. שיתופי הפעולה שלנו עם סטארטאפים ישראליים פורצי דרך, מאפשרים לנו ללא ספק לשמור על הרעננות והחדשנות, כשהלקוח הוא המרוויח העיקרי מכך".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: