אא

סקיילקס סאני מציגה: תכנית SUNY 360

חברת התקשורת מציגה תוכנית הכוללת הרחבת מערך החנויות ושירות חדש. מנכ"לית סאני, ענת כהן שפכט: "אנו מתכוונים להרחיב את מערך השירות והתיקונים ל-20 החנויות שאת הקמתן נשלים עד רבעון 4 של 2016. סאני תהיה הבית הסלולרי של הצרכן הישראלי"

| |

סקיילקס-סאני תקשורת מציגה היום לראשונה את תכניות החברה לשנים הקרובות, במסגרת אסטרטגיית החברה להיות הבית הסלולרי של הצרכן בישראל. החברה הודיעה על מספר מהלכים הכוללים, בין השאר, הרחבת רשת החנויות בפריסה ארצית, מתן שירות 360, הרחבת סל המוצרים, הרחבת מערך טרייד אין, הרחבת שירותי תיקון ועוד.  

במסגרת הרחבת מערך השירות והאחריות של החברה למכשירי סמסונג, SUNY 360, תציע החברה שירות אחריות מורחב לכל מכשירי סמסונג, בין אם נרכשו ברשת החנויות הפרושות ברחבי הארץ, ובין אם אצל המשווקים המורשים, אתרי הסחר, או מיבוא מקביל. את שירות 360 SUNY ניתן לרכוש בכל אחת מחנויות הרשת, והרישום עצמו יהיה דרך אתר ייעודי.

מחירים:

190 ₪ לשנה (199 ₪ דמי השתתפות הלקוח בעלות תיקון מסך)

290 ₪ לשנה (299 ₪ דמי השתתפות הלקוח בעלות תיקון מסך)

390 ₪ (399 ₪ דמי השתתפות הלקוח בעלות תיקון מסך).

כמו כן, קיים מסלול משפחתי ועסקי למספר מכשירים המגלם הנחה משמעותית לפי היקף המכשירים.

ענת כהן-שפכט, מנכ"לית סקיילקס-סאני תקשורת, אומרת כי "במסגרת המהלך האסטרטגי להיות הבית של הסלולרי של הצרכן ובהיותנו היבואן הרשמי של סמסונג בישראל, שמנו לנו למטרה להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחות, ללא כוכביות וללא אותיות קטנות. אנו מתכוונים להרחיב את מערך השירות והתיקונים ל-20 החנויות שאת הקמתן נשלים עד רבעון 4 של 2016. בנוסף למכשירים המוצעים נרחיב  את היצע האביזרים המשלימים, ובעיקר בעולם השמע, נרחיב את מערך הטרייד אין כמענה לצרכי השוק, נמשיך לשפר את רמת השירות, ונעמוד תחת בקרה עצמית קפדנית".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: