אא

"הסגירה של שדה דב היא פגיעה בחולים, תושבי אילת אינם שקופים"

כך אמר ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות בכנסת. יו"ר הוועדה ח"כ אלאלוף הורה למשרדי הבריאות והרווחה להגיש לוועדה תכניות לשיפור התחומים בעיר אילת

| |

יום דיון אילת בכנסת נערך היום (ד), בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות, אמר ראש העירייה מאיר יצחק הלוי: "הסגירה המתוכננת של שדה התעופה שדה דב היא פגיעה נואשת בחולים תושבי אילת, אשר טסים לטיפולים רפואיים במרכז הארץ, בהם טיפולים אונקולוגיים וטיפולי כליות. מספיק לראות רק את היבט הנדל"ן, תושבי אילת אינם שקופים".

ח"כ יצחק וקנין (ש"ס) הוסיף: "אם נסיט את טיסות החולים ואת תיירות הפנים לנתב"ג, אפשר כבר לוותר על אילת ולספח אותה לירדן. זה ישית מציאות בלתי אפשרית".

ראש העירייה הלוי ציין עוד כי קיים מחסור כבד במיטות בבתי אבות ובדיור מוגן בעיר: "יש 5 מועמדים על כל מיטה בדיור המוגן, ורק 26 מיטות בבית האבות".

ח"כ נאוה בוקר (הליכוד): "צריך לשנות את הגישה לעיר אילת. כל שקל שנשקיע בעיר ישתלם לנו בעתיד פי כמה".

מנהלת תחום שירותי ההצלה במשרד הבריאות, מירי כהן, ציינה כי בית החולים יוספטל הוא היחיד במדינה שמקבל כספי תמיכה מעבר לתקציבו, בסך 40 מיליון ש"ח. "אילת היא עיר מנותקת גם בימי שגרה; אין אפשרות לתגבור כוחות מיידי במקרה הצורך".

יו"ר הוועדה, ח"כ אלי אלאלוף (כולנו), הודיע לסיכום כי הועדה תקיים בעוד חצי שנה דיון בנושא שיפור מערכי הרווחה והבריאות בעיר אילת, והורה לנציגי המשרדים הרלוונטיים להגיש לוועדה תכניות עבודה בנושאים אלה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: