אא

אנטרפרייז ראשונה בשביעות רצון של שוכרי רכב בארה"ב

עפ"י סקר של חברת J.D. Power עלתה בשנים האחרונות שביעות הרצון של שוכרי הרכב בנמלי התעופה בארצות הברית ובשנה האחרונה היא עמדה על ציון של 798 מתוך 1,000

| |

חברת סקרי דעת הקהל  J.D. Power פרסמה את סקר שביעות הרצון של שוכרי הרכב בארצות הברית. ממצאי הסקר מעידים על עלייה מתמשכת של שביעות רצון הלקוחות בשנים האחרונות, ובשנת 2014 היא הגיעה לציון שיא כולל של 798 מתוך 1,000 נקודות.

הסקר בחן את שביעות רצון שוכרי הרכב בנמלי תעופה בהתייחס לשישה מדדים (עפ"י סדר חשיבות): עלות השכירות, תהליך קבלת הרכב, תהליך החזרת הרכב, המכונית השכורה, העברה מהנמל ואל הנמל (במידת הצורך), תהליך הזמנת הרכב.

עפ"י ממצאי הסקר נוסעים עסקיים בדרך כלל מרוצים יותר מנוסעי נופש, ושוכרים מבוגרים מרוצים יותר משוכרים צעירים, שאת רצונם קשה יותר להשביע.

בין הגורמים לעלייה במדד שביעות הרצון של השוכרים, ניתן לציין את מערכת הניווט וחימום המושבים, אותם לא ציפו השוכרים למצוא ברכב. בין הגורמים לירידה בשביעות הרצון של השוכרים, ניתן לציין בעיקר תקלות ברכב במשך השכירות ואת איכות השירות של נציגי החברה בעת קבלת הרכב והחזרתו.

חברת הרכב המדורגת ראשונה בסקר היא אנטרפרייז, הזוכה לציון 831, וניצבת במקום הראשון זו השנה השנייה ברציפות. במקום השני מדורגת נשיונל עם ציון של 818 ואחריה אלאמו עם 807.

מתחת לציון הממוצע, 798, מדורגות: אוויס – 795, הרץ – 794, באדג'ט – 785, דולר – 768, טריפטי – 733.

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השכרת רכבחדשות עולמיות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: