אא

"שדה דב הוא הלב הפועם של התיירות לאילת"

התאחדות משרדי הנסיעות קוראת לממשלה לא להפסיק את פעילותו של שדה דב, כל עוד אין אלטרנטיבה אחרת באזור תל אביב. חני סובול: "סגירת שדה דב עלולה להיות מכת מוות לתיירות לעיר הנופש הדרומית"

| |

התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, פנתה במכתב אל שר התחבורה ואל שר התיירות, בקריאה לא להפסיק את פעילותו של שדה דב, כל עוד אין אלטרנטיבה נוחה וזמינה לטיסות לאילת באזור העיר תל אביב.

מנכ"לית ההתאחדות, חני סובול, אומרת: "תל אביב, מעצם מיקומה במרכז הארץ, מהווה מעין HUB לכל הבאים ויוצאים בשערי ישראל ולרוב הגדול של הנוסעים לאילת. שדה דב נמצא במרחק נסיעה קצרה מכל מקום בתל אביב ומאפשר זמינות גבוהה לכל המעוניינים להגיע לאילת. דווקא בהיותו שדה תעופה לא גדול, גם שרשרת הפעולות לנוסע לפני הנסיעה ואחריה היא קצרה וממוקדת. אילת היא אחד ממוקדי התיירות המשמעותיים בישראל, עבור תיירים וגם עבור ישראלים. שדה דב הוא הלב הפועם של התיירות לאילת, וסגירת שדה דב עלולה להיות מכת מוות לתיירות לעיר הנופש הדרומית של ישראל. נוכח מחירי הנופש הגבוהים בישראל, מזכירה סובול, קיים חשש שנוסע שיצטרך להגיע לנתב"ג כדי לטוס לאילת, יבחר בנופש מחוץ לגבולות ישראל".

קריאת ההתאחדות לממשלה לא להפסיק את פעילותו של שדה דב, נובעת ממחויבותה של ההתאחדות לקידום התיירות בישראל והצבתה במקום גבוה בסדר העדיפות הלאומי, בכלל זה - תמיכה בכל פעולה אשר תקל על התיירות לאילת ותסייע בפיתוחה.

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: