אא

איזי ג'ט משדרגת את האפליקציה - מעקב טיסות בזמן אמת

החברה הוסיפה לאפליקציה שברשותה את האפשרות לעקוב אחרי טיסות ישירות, עם הפיצ'ר החדש בשיתוף Flightradar24. הפיצ'רבאפליקציה יראה את נתיב הטיסה, מהירותה, סוג המטוס, גובה הטיסה, המרחק מנקודת המוצא ואל היעד

| |

חברת איזי ג'ט, הודיעה כי הוסיפה לאפליקציה את האפשרות לעקוב אחרי טיסות ישירות באמצעות הפיצ'ר Flightradar24, הנוסעים יכולים לראות את המיקום המדויק של המטוס, בזמן אמת, עד לטווח של שלוש שעות לפני ההמראה. בני משפחה וחברים של הנוסעים יכולים לעקוב אחר התקדמות הטיסה של יקיריהם בטרם הגיעה ליעדה.

הפיצ'ר הינו תוצאה של כלי פיתוח תוכנה, אשר פותח במיוחד עבור איזי ג'ט על ידי Flightradar24 ועושה שימוש במידע GPS המועבר אליה מצי מטוסי החברה, המונה מעל ל-240 מטוסים. תוכנת מעקב הטיסה, אשר הושקה כחלק מהאפליקציה תראה את נתיב הטיסה, מהירותה, סוג המטוס, גובה הטיסה, המרחק מנקודת המוצא ואל היעד.

ג'יימס מילט, ראש מחלקת הדיגיטל באיזי ג'ט: "אנו שמחים להשיק מעקב טיסה מבוסס מיקום ובזמן אמת באפליקציה זוכת הפרסים שלנו. מעל 800,000 לקוחות עושים שימוש באפליקציה שלנו מדי שבוע, על מנת להפוך את הנסיעה לקלה עוד יותר – זהו 'חבר לטיסה' חובה עבור דור איזי ג'ט".

פיליפ פנטהולט, סגן הנשיא לענייני אסטרטגיה ופיתוח עסקי ב- Flightradar24"אני שמחים לצרף את הממשק הגראפי למעקב טיסות של Flightradar24 לחברת תעופה חדשנית כמו איזי ג'ט, על מנת להוביל את חווית הטיסה לשלב הבא".

בנוסף לפיצ'ר החדש, איזי ג'ט הוסיפה חיישן מגע תלת ממדי לאפליקציה שלה, שפירושו כי משתמשי אייפון מדגמי S6 ו 6Plus  יוכלו ליהנות מגישה לארבע אפשרויות במהירות רבה יותר. על ידי לחיצה עמוקה על אייקון האפליקציה, משתמשים יוכלו לגשת להזמנת טיסות, הטיסות שלי, כרטיסי עליה למטוס ומעקב טיסה באופן מידי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: