אא

הצלחה לגיוס האג"ח של קרדן רכב

קרדן רכב זכיינית Avis בישראל, גייסה בשלב המוסדי כ-250 מיליוני ₪ בדרך של הרחבת סדרות ח' ו-ט' שבמחזור. יואב הורוביץ: " חוסנה הפיננסי של החברה, יציבותה והתנהלותה השקולה והשמרנית באו שוב לידי ביטוי ברמות ביקוש גבוהות מצד השוק המוסדי"

| |

קרדן רכב השלימה בהצלחה ביום ב' (18.1) את השלב המוסדי בהרחבת סדרות אג"ח ח' וט' בהיקף של כ-250  מיליוני ₪, וזאת לאחר שהתקבלו ביקושים בסך של כ- 516 מיליוני ₪. במסגרת הגיוס בשלב המוסדי, קיבלה קרדן רכב התחייבויות מגופים מוסדיים להרחבת סדרת אג"ח ח' בעלת מח"מ של כ-3.5 שנים, בסכום של כ-180 מיליוני ₪ (מתוך ביקוש של 264 מיליוני ₪ ) בריבית  לא צמודה המשקפת תשואה  של 3.1%.

כמו כן, קיבלה החברה התחייבויות מגופים מוסדיים להרחבת סדרת אג"ח ט' בעלת מח"מ של כ-3.5 שנים, בסכום של כ-70 מיליוני ₪ (מתוך ביקוש של 252 מליוני ₪) בריבית צמודה המשקפת תשואה של 2.93%.

את הגיוס הובילו אפסילון חיתום והנפקות וכן השתתפו בגיוס איפקס הנפקות ולידר הנפקות. בסוף השבוע יושלם תהליך הגיוס, לאחר שהחברה תקיים את המכרז הציבורי.

יואב הורוביץ, מנכ"ל קרדן רכב, זכיינית Avis, ומשנה למנכ"ל UMI, אמר בהתייחס לתוצאות השלב המוסדי: "הביקושים שהגיעו במכרז והריבית בה בחרה החברה לגייס, מוכיחים שוב את הבעת האמון של שוק ההון בחברה. חוסנה הפיננסי של החברה, יציבותה והתנהלותה השקולה והשמרנית באו שוב לידי ביטוי ברמות ביקוש גבוהות מצד השוק המוסדי. זוהי תעודת כבוד להנהלת החברה ולעובדיה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השכרת רכב

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: