אא

קבוצת ישראייר משיקה שפה תקשורתית חדשה

דורי שושן סמנכ"ל השיווק והמכירות:"השפה נועדה להדגיש את עוצמתה של קבוצת ישראייר כגוף המציע לצרכן סל שלם של מוצרי תיירות, כאשר האסטרטגיה שנבחרה שמה במרכז את הלקוח וצרכיו"

| |

קבוצת ישראייר משיקה שפה תקשורתית חדשה, אשר תלווה מעתה את כל פעילותה הפרסומית והשיווקית. המהלך, המתבצע באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, הינו בהשקעה של 1.5 מיליון שקל.

מטרת השפה התקשורתית החדשה, מציינים בקבוצת ישראייר :"הינה להביא לידי ביטוי את יתרונה היחסי של ישראייר כקבוצת התיירות והתעופה הגדולה בישראל, המורכבת מארבעה מותגים ולהביאם לקדמת הבמה: חברת התעופה ישראייר המציעה טיסות סדירות ושכר למגוון יעדים בארץ, אירופה וארה"ב, נתור - המובילה בארץ את שוק הטיולים המאורגנים, יוסי טורס - המשווקת נופשונים ויוניטל – סיטונאית הנופשונים, הטיולים המאורגנים וטיסות השכר".

הסלוגן המלווה את השפה החדשה הינו "ליהנות מחופש הבחירה", והוא נועד לחדד את חוזקתה של הקבוצה כ- ONE STOP SHOP, המציעה את כל מגוון המוצרים מעולם התוכן של התיירות, הנופש והתעופה.


דורי שושן, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת ישראייר: "השפה התקשורתית החדשה נועדה להדגיש את עוצמתה של קבוצת ישראייר כגוף המציע לצרכן סל שלם של מוצרי תיירות, כאשר האסטרטגיה שנבחרה שמה במרכז את הלקוח וצרכיו".

BANNER(539)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: