אא

אליפות הקט רגל של חברות המטענים

חברת UIT זכתה באליפות הקט רגל של חברות המטענים,אל על מטענים ארגנה אליפות לסוכני המטענים השונים,האליפות התקיימה ביום שלישי השבוע

|| ||

ביום שלישי יצאה לדרך אליפות הכדורגל הראשונה לסוכני מטענים.האליפות נערכה במגרשי הכדורגל בקמפוס אל על באווירה יפה וססגונית 13 קבוצות לקחו חלק באליפות. רעיון אליפות הכדורגל כשינוי מרענן למה שאנו רגילים מבחינת אירועים בענף שייך לאבי שמעון מנהל השיווק של אל על מטענים שהוא גם זה שארגן את האליפות. הקבוצות שהגיעו היו מופתעות מהסדר ומהארגון של האירוע.


את פני המגיעים למתחם אל על קיבלו נציגי אל על מטענים בכניסה. בשעה 10:00 נפתחה האליפות החגיגית בדברי פתיחה של סמנכ"ל חטיבת המטענים דורון מאור. היום לווה בהפקה מדהימה,מגרשי דשא ירוקים ומטופחים, שמשיות פזורות לכל אורך המגרש, אוהלים לקבוצות השחקנים,חולקו חולצות בצבעים המתאימים לכל קבוצה בתחילת האירוע וכובעים. מס' חברות שלחו קבוצות עם בגדי ספורט משלהן מה שהפך את התחרות לרצינית עוד יותר. האליפות נערכה בשיטה של 4 בתים שהראשונה מכל בית עולה לשלב הבא והוא חצי הגמר. לאחר הסבב הראשון של המשחקים כבר היה ניתן להבחין במס' קבוצות מובילות.



UTI, TNT, רות קרגו ואמקס,גם אל על הביאה את קבוצת הבית שלה שהייתה טובה אך לא מספיק בכדי לעלות לשלב הבא. את המקום השלישי לקחה חברת TNT שניצחה בבעיטות הכרעה את אמקס 2-1. את המקום הראשון לאחר קרב איתנים גם כן מהנקודה הלבנה שנמשך כעשרים דקות לקחה חברת UTI שניצחה את רות קרגו בתוצאה 7-6.


באל על לקחו את האירוע בצורה רצינית, חולקו לספורטאים סנדווצ'ים ושתייה קרה במהלך היום ובשעות הצהריים החמות יכלו הקבוצות להתרענן עם בירה קרה מהחבית נקניקיות ומיץ לימונענע,האירוע היה הפקה מושלמת שלא מביישת טורנירים בינלאומיים בעולם,מלבד השחקנים והספורטאים ניתן היה להבחין גם בבכירים מהענף שהגיעו ללוות את קבוצותיהם ולעודד. חן למדן, יוסי כהן ושלמה שרון.


מה שניתן לציין, שהאירוע היה מקסים וססגוני,התגובות היו חמות ונלהבות מהארגון המופתי והסדר. את היום חתם טקס הענקת גביעים לקבוצות המנצחות בהשתתפות מנהליה של חטיבת המטענים באל על,דורון מאור הסמנכ"ל,יאיר ביטון רא"ג שאמר מילות סיכום ותודה ואבי שמעון מנהל השיווק. גם שלמה שרון הצטרף למברכים ואמר מילות תודה על הפקת האירוע,גם הוא וגם השחקנים ביקשו לקיים אליפות כדורגל גם בשנה הבאה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: