אא

אליפות הקט רגל החמישית של הענף יוצאת לדרך

ליגת אופן סקיי, המאורגנת ע"י "פספורטניוז" ועיתון פספורט, מתחילה מחר במתחם הגול טיים ביד אליהו. החל מהשעה 10:30 בבוקר ינסו 15 החברות המשתתפות באליפות לעלות לשלב רבע הגמר. ציבור הסוכנים ואנשי הענף מוזמנים להגיע, לראות ולעודד.

Shutterstock Shutterstock

ליגת אופן סקיי, אליפות הקט רגל של ענף התיירות בארגון אתר פספורט ניוז ועיתון פספורט יוצאת מחר לדרך.


החל ממחר מהשעה 10:30 בבוקר יאבקו 15 נבחרות המשתתפות באליפות על הזכות להעפיל לשלב רבע הגמר.
האליפות השנה כידוע קבלה חסות של חברת 'אופן סקיי' בראשות המנכ"ל, אפרים פורטיס, וקיבלה את השם ליגת אופן סקיי של ענף התיירות.
זו הפעם הרביעית ברציפות שהאליפות מתקיימת במתחם הגול טיים בכביש הטייסים 24 בת"א, שהפך להיות מגרש הבית לאליפות המיוחדת הזו.
בשנים הקודמות זכו בתואר של אלופת הקט רגל של ענף התיירות: פי.טי.סי, רשת מלונות פתאל, רשת מלונות קלאב הוטל ובשנה שעברה חברת התעופה ארקיע. לראשונה משתתפות באליפות: רשת מלונות ישרוטל, חברת איסתא, נזרין טורס, חברת בון וויאג' וחברת אופרן הולידי אוטו. אתם מוזמנים להגיע מחר לראות, ולעודד את הנבחרות המשתתפות באליפות.
אין ספק כי השנה כבר תחילת המשחקים מספקת לנו מתח בלתי רגיל לאחר שלבית א', הוגרלו יחד נבחרות ארקיע האלופה מהשנה עברה, אל על, פתאל ושלמה סיקסט. ארבע נבחרות חזקות שלכל אחת היה פוטנציאל להגיע לשלביים הסופיים של האליפות. אך זה מה שהולידה ההגרלה, וזה היפה בספורט, שאין משהו בטוח.
הנבחרות סיימו אימונים, הכנות, ואנו מאחלים לכולם בהצלחה עם התמודדות ספורטיבית והוגנת .

בית א'

נבחרת ארקיע: אנחנו לא הפייבוריטים
באליפות של השנה שעברה נבחרת ארקיע הייתה בדרגה מעל שאר הנבחרות. אך האלופה של השנה שעברה שומרת השנה על פרופיל נמוך. הקפטן-מאמן, יניב גטרויר מתחנת שדה דב אומר: "בניגוד לשנה שעברה, כבר לא משחקים אצלנו שלושת השחקנים הכי משמעותיים. אנחנו השנה נבוא בפרופיל נמוך במטרה להפתיע. אנחנו כבר לא הפייבוריטים. אין לי ספק כי לאל על יש נבחרת חזקה".
בארקיע מספרים כי, כאשר שמע בשבוע שעבר המנכ"ל גדי טפר כי ארקיע הוגרלה לאותו בית עם אל על, נכנסו בארקיע לכוננות יתר.

אל על: המטרה שלנו השנה לנצח את ארקיע ולזכות באליפות
בחברת אל על אהבו דווקא את ההגרלה שהם שובצו יחד לבית אחד עם האלופה חברת ארקיע. לאל על יש חשבון פתוח עם ארקיע מהאליפות בשנה שעברה. נבחרת אל על יוצאת בנובמבר לאליפות מיוחדת בברזיל. ירון דיליאן, מנהל יחידת רווחה וספורט של אל על, אמר על ההגרלה והציפיות: "אנחנו שמחים לפגוש את ארקיע. אנחנו קודם רוצים לנצח אותם ואז לזכות השנה באליפות. הגיע הזמן לנצל את האיכויות שיש לנבחרת שלנו. אנחנו מאד אופטימיים השנה".

שלמה סיקסט: לא נדבר ולא נצהיר
בחברת שלמה סיקסט לא אהבו את ההגרלה. בועז יעקובי, מנג'ר-שחקן הנבחרת אף שלח להגרלה בשבוע שעבר 3 נציגים, וכאשר הם בישרו לו את התוצאות הוא היה מופתע. אך למרות הכל, יעקובי שומר על אופטימיות באשר לנבחרת שלו שחוזרת לאליפות לאחר שנה של היעדרות. יעקובי: "אנחנו לא נדבר או נצהיר הצהרות לפני, למרות שזה בית לא קל, נעשה את מה שצריך כדי לעלות שלב. צפויים להיות משחקים מאד מעניינים, ואני מאמין ביכולת של הנבחרת שלנו".

פתאל: "המטרה אליפות נקודה"
ברשת מלונות פתאל החליטו השנה לעשות את הכל ולהחזיר את תואר האליפות בו זכתה הרשת לפני שלוש שנים. הרשת שלחה איימל לכל 32 המלונות שיש ברשת בהם 7,700 עובדים, שאם יש שחקן פוטנציאלי שלא שמעו עליו שישלחו אותו למבחנים. הנבחרת השנה מורכבת משחקנים מטבריה שמתגברים אותם שחקנים מכל הרשת.

שרון אלון מנהל לאונרדו פלאזה ולאונרדו בזל בת"א האחראי על הנבחרת מצהיר ללא היסוס: "המטרה אליפות נקודה. לפני שלוש שנים לקחנו את האליפות. בשנה שעברה הובכנו. השנה אנחנו באים לקחת את כל הקופה. למרות בית המוות אליו הוגרלנו, המטרה להגיע לארבע האחרונות, ואז זה יהיה משהו אחר".

בית ב'

נזרין טורס: רוצים באליפות הראשונה קודם לעלות שלב
בנזרין טורס משתתפים לראשונה באליפות. החברה שמרכזה בנצרת ערכה מספר אימונים ואף משחק אימון כדי לבחון את היכולת שלה להעמיד נבחרת טובה.סאדר חטיב מנהל הנבחרת אמר: "זו פעם ראשונה שלנו באליפות, אנחנו עוד לא מכירים את שאר הנבחרות המשתתפות באליפות, המטרה הראשונית שלנו היא קודם לעלות שלב ואז נראה איך נתקדם, צעד אחר צעד. עשינו משחק אימון והפסדנו, אך נראנו לא רע, ואני מאמין בצוות שהצלחנו לגבש".

אופיר טורס:צריכים השנה לעבור את שלב הבתים וללכת עד הסוף
בחברת אופיר טורס שמו לעצמם מטרה, לעבור השנה שלב, אחרי שבשנה שעבר לא הצליחו לעשות זאת. בחברה מתאמנים ומתכוננים לאליפות זה מספר שבועות. הנבחרת קימת כבר 4 שנים תחת המאמן-שחקן-קפטן, יאיר מזור. באופיר מתגעגעים לאליפות מלפני שנתיים בה זכו במקום השלישי.
יאיר מזור, אומר ערב האליפות: "אני מקווה שהשנה נעבור את שלב הבתים, מה שלא עשינו בשנה שעברה. יש לי הרגשה טובה. אם נעבור שלב אפשר העונה ללכת עד הסוף". באופיר בונים השנה על אמיר יצחקי העובד בתחזוקה בחברה.

סגנל: נפתיע גם השנה
בקבוצת סגנל טורס החליטו להמשיך את המסורת גם השנה. את הקבוצה מוביל, יואב קרני, מנכ"ל קבוצת סגנל .
דניאל ניגרקר העובד בחברת איזי ג'ו מקבוצת סגנל שמאמן את הנבחרת אומר לקראת התחלת המשחקים: "אנחנו הולכים השנה להפתיע כמו בשנה שעברה, אנחנו מאמינים כי שלב אחד נעלה.אחרי זה נראה לפי ההתפתחויות, תלוי נגד מי ניפול. הנבחרת שלנו דומה לשנה שעברה, בנוסף לכך, הצטרפו אלינו גם שני שחקנים טובים".

יש תיירות: רוצים לקחת את האליפות
בקבוצת יש תיירות מתכוונים השנה להביא לנבחרת שלהם שחקני חיזוק בדמות שני עובדים של המג'יק 1. בחברה מאמינים כי זה יעשה את ההבדל לנבחרת טובה מאד. מנכ"ל יש תיירות איציק לוגסי מכוון גבוה גבוה ואומר: "הציפיות שלנו הם למקום הראשון.אנחנו מכוונים הכי גבוהה שיש. אבל הכי חשוב מבחינתו לשנות קצת פאזה, לבוא לשחק וליהנות כמה שיותר".

בית ג'

בון וויאג': מקווים לעשות יותר טוב מנבחרת צרפת
חברת בון וויאג' משתתפת לראשונה באליפות. לחברה המתמחה בעיקר בתיירות יוצאת ונכנסת מצרפת יש סניפים בירושלים ות"א.
הקפטן, שחקן מיכאל הייק, :"אני שמח להשתתף בבית שיש בו חברות גדולות, אני מקווה שנצליח להתברג בשני המקומות הראשונים. כולנו צרפתים בנבחרת, כולנו כם עם כיפות סרוגות". הייק מספר עוד כי: "כולנו עלינו מצרפת והיינו משחקים במכבי פריס, טלוז, אנו מקווים להביא לאליפות את הכדורגל הצרפתי הטוב. מקווים לעשות יותר טוב מבחרת צרפת. אנחנו משחקים משחק קבוצתי".

איסתא: המשחק הראשון מול ישרוטל יקבע
איסתא משתתפת לראשונה באליפות וקיימה לשם כך אימונים מיוחדים. רונן קרסו, סמנכ"ל השיווק של החברה אחד מעמודי הטווח של הנבחרת אומר: "יש לנו נבחרת טובה, כך זה נראה לפחות. הבית שלנו הוא גם לא בית 'מוות', אבל לא נהיה אדישים. אנחנו מעריכים כי המשחק הראשון מול ישרוטל יקבע את המשך דרכנו. השאיפה שלנו לעלות שלב אחד, ואז לראות את ההמשך. בגלל שזו פעם ראשונה, הנבחרת מאד נלהבת ומקווה לעשות את הדבר בצורה הטובה ביותר".

אמדאוס: רוצים להמשיך את מגמת ההשתפרות
אין ספק כי אחת מהנבחרות המפתיעות של השנה שעברה הייתה נבחרת אמדאוס. בהתחלה היה באמדאוס ספק באשר להשתתפות השנה, אך בסופו של דבר לא וויתרו שם על השתתפות באליפות הקט רגל של ענף התיירות.
עמית פרנקו, מנהל נבחרת אמדאוס אומר: "אני מאמין שנעבור לשלב הבא, זו המטרה שלנו. אנחנו רוצים להמשיך את מגמת ההשתפרות מהשנה שעברה. יש לנו נבחרת מגובשת ואנחנו צרכים לנצל זאת". השלד של אמדאוס כולל את שמוליק כהן, מנהל המכירות של אמדאוס, עמית פרנקו, מנהל תיק לקוחות בחברה, אבישי ענתבי, מנהל תיק לקוחות בחברה, ליאור לוי, סוכן נסיעות מאמקס עפולה.

ישרוטל: אנחנו תמיד רוצים לקחת גביע
ישרוטל הקימו רק כעת את נבחרת הקט רגל שלהם. הרשת זכתה לברכת הדרך של מנכ"ל הרשת, ליאור רביב. מאמן הנבחרת, הוא יוסי אמיר, צ'יף סטיוארט של מלון רויאל ביץ' באילת: "עשינו מבחנים והקמנו נבחרת חדשה. יש לנו קבוצה טובה ולוחמת, שעדיין לא שיחקה משחק אחד כך שקשה לי להעריך בדיוק את היכולת שלנו, אבל אני בכל דבר רוצה תמיד לקחת את הגביע והאליפות, וכך גם נעשה הפעם באליפות הזו".

בית ד'

אופרן הולידי אוטו: לעלות לפחות לרבע הגמר
אופרן הולידי אוטו משתתפת לראשונה באליפות, וישנה בקרב אנשי הנבחרת התרגשות ודריכות גדולה. באופרן סימנו קודם כל כמטרה ראשונית לעלות שלב רבע הגמר.
אושרי בורשטיין קפטן הנבחרת אומר: "אנחנו רוצים להמשיך במצויינות שמפגינים באופרן בכל אספקט. לא ראיתי את הקבוצות האחרות כך שקשה לי להגיד על הרמה שלנו לגבי שאר המשתתפות. אני מניח שיש לנו רמה סבירה ביותר. ננסה לעשות את המקסימום. קודם לעלות שלב ואז נסמן את המשך המטרות שלנו".

רשת רימונים: המטרה 1-3
ברשת מלונות רימונים מתכוונים להביא עידוד צמוד של עובדי החברה לנבחרת שלהם. המנכ"ל ראובן אלקס מפקח על ההכנות מלמעלה, כאשר אליאב אלי, מנכ"ל כפר הנופש נווה אטיב מונה השנה להיות אחראי על ההכנות.
מאמן הנבחרת, שרון יונה: "כמו כל שנה יש אצלנו רצינות רבה .עד המשחק נשלים 5 אימונים. המטרה שלנו לסיים במקומות 1-3 . אני שומע שכבר הכתירו אותנו כפייבוריטים של הבית, זו רק מלחמה פסיכולגית, לא יותר. הנבחרת שלנו מורכבת מעובדי מלונות בצפת, נווה אטיב, מהצפון, כולם מגיעים לאימונים ומשקיעים".

השטיח המעופף: כל מי שישחק נגדנו יהיה לו קשה לנצח
בשטיח המעופף סבורים כי נבחרת רימונים היא הפייבוריטית בבית ד'.
אלי זליג מהשטיח המעופף מציין כי:"הגרלה קשה מאד, אנחנו בהכנות אחרונות לקראת האליפות, מגבשים את הסגל.למרות שיש רק 3 נבחרות בבית הזה, בית מאד קשה. אני חושב שרימונים פייבוריטים. נבוא לעשות את המקסימום, כל מי שישחק נגדנו יהיה לו קשה לנצח אותנו. המטרה שלנו היא לעבור שלב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אליפות הקט-רגל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: