אא

גרמניה – המדינה המתוירת בעולם

עפ"י סקר של IPK, המכון הבינלאומי למחקר וייעוץ תיירותי, לקראת יריד התיירות ITB בברלין, שיתקיים ב-9-13 במרץ 2011, תעשיית התיירות מתפתחת במלוא הקצב, הרבה יותר מהר מן הצפוי נוכח המשבר הכלכלי של 2009.

Shutterstock Shutterstock
בכנס, שנערך בשבוע שעבר בעיר פיזה באיטליה, בחסות יריד התיירות ITB בברלין, שיתקיים ב- 9-13 במרץ 2011, השתתפו 50 מומחים ומדענים מרחבי תבל, שהציגו סטטיסטיקות ומגמות עדכניות בתעשיית התיירות הבינלאומית.

רולף פרייטג, נשיא IPK, המכון הבינלאומי למחקר וייעוץ תיירותי, ציין: "תעשיית התיירות הבינלאומית רצה קדימה מהר מן הצפוי והיום היא הרבה יותר דינאמית".

לדברי פרייטג, בשנת 2010 הגידול השנתי בתיירות הפנים בממוצע עולמי, עומד על 5% ואילו בתיירות הבינלאומית עומד על 7% - שיא של כל הזמנים. בדרום אמריקה נרשם גידול של 13% בטיסות הפנים ובטיסות הבינלאומיות, באסיה-אוקיאניה והמזרח התיכון גידול של 12% ובאפריקה גידול של 7%. השווקים בצפון אמריקה ובאירופה נותרו מאחור והמספרים עדיין לא חזרו לתקופה שלפני המשבר. באירופה גדלה התנועה האווירית בשנה האחרונה ב-3% ובצפון אמריקה רק ב-1%.

עפ"י נתוני IPK, בשנת 2010 גרמניה היא המדינה המתוירת ביותר בעולם – 72.6 מיליון נסיעות. ארצות הברית מדורגת שנייה עם 64 מיליון נסיעות, בריטניה שלישית וצרפת רביעית.

ד"ר מרטין באק, מנכ"ל מסה ברלין, מארגנת יריד ה-ITB, אמר: "ההתאוששות של תעשיית התיירות הבינלאומית היא מרשימה ומעודדת. אנחנו בטוחים כי גם השווקים באירופה וצפון אמריקה יתקדמו, וכשיתקיים יריד ITB הקרוב, בחודש מרס, נוכל לדווח על התפתחויות מבטיחות," וסיפר כי במקביל ליריד התיירות בברלין תתקיים ועידה בינלאומית, שתעסוק במגוון נושאים בתחומי התיירות השונים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: