אא

מדיטריאן קלאב חתמה על שותפות עם גרין גלוב ל - 10 שנים נוספות

אייג'נס וויל , מנהל מדיטריאן קלאב: "אנו משוכנעים כי פעולות אלה הן שימושיות, לא רק במונחים של סוגיות הסביבה והחברה, אלא גם במונחים של כלכלה ומוטיבציית צוות".

Shutterstock Shutterstock

מדיטריאן קלאב חתמה על שותפות עם גרין גלוב ל - 10 שנים נוספות .
אתר האינטרנט Travelmole מדווח היום כי השותפות תבטיח לקלאב מד גישה אל תקן עבור פעולת ניהול של אתרי נופש ברחבי העולם, דרך מערכת מוסמכת ומקוונת .

אייג'נס וויל , מנהל מדיטריאן קלאב: " אנו משוכנעים כי פעולות אלה הן שימושיות, לא רק במונחים של סוגיות הסביבה והחברה, אלא גם במונחים של כלכלה ומוטיבציית צוות . קלאב מד עבדה כבר עם שלושה ארגונים בינלאומיים מובילים בתחום התיירות וסומכת על האמינות והגמישות של גרין גלוב ".

נכון לעכשיו, הגרין גלוב אישר ארבעה כפרי נופש של מדיטריאן קלאב ברחבי העולם : קלאב מד, Turkoise, טורקס וקאיקוס, קלאב מד בלאן בצרפת, קלאב מד פונטה כנא, הרפובליקה הדומיניקאנית וקלאב מד Cherating במלזיה .

גווידו באוור, מנכ"ל גרין גלוב אמר : " שותפות זו מרחיבה את התוכנית של הגרין גלוב בצורה נוספת דרך הרשתות המובילות בעולם התיירות . מניסיוננו עד כה אנו יכולים לראות כי הנכסים של קלאב מד אשר קיבלו את האישור, כבר הגדילו את החיסכון במים מ - 4% ל - 6% יותר ואת החיסכון בחשמל הגדילו מ - 2% ל - 8% יותר, בהשוואה לכפרי הנופש, שעדיין לא מעורבים באופן מלא בתוכנית שלנו " .

בנוסף לשותפות החדשה,מדיטריאן קלאב משתתפת גם בקבוצת הייעוץ הבינלאומית של גרין גלוב, אשר אחראית על שמירת ההכרה הבינלאומית של הסטנדרטים של גרין גלוב . קבוצה זו השלימה לאחרונה סקירה שתבטיח שהסטנדרטים של גרין גלוב עולים בקנה אחד עם הקריטריונים של האחריות הסביבתית בתחום התיירות .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: