אא

מגשימים חלומות ב"ביאנקיני בסיאסטה"

כפר הנופש והאירועים "ביאנקיני בסיאסטה" בצפון ים המלח השלים לאחרונה את שדרוג כפר הנופש והפיכתו למרכז אירועים ותיירות המוביל באזור ים המלח.במקום הושלמה בנייתו של ה"ארמון" – אולם אירועים בסגנון מרוקאי אותנטי וחנות לשיווק פריטי עיצוב ממרוקו

|| ||

כפר הנופש והאירועים "ביאנקיני בסיאסטה" בצפון ים המלח השלים לאחרונה את שדרוג כפר הנופש והפיכתו למרכז האירועים והתיירות המוביל באזור ים המלח. במקום הושלמה בנייתו של ה"ארמון" אולם אירועים מעוצב הממוקם מול נופו של ים המלח ומעוצב ומאובזר בסגנון אותנטי מרוקאי.


נוסף על כך הוקמה ב"ביאנקיני" חנות בגודל של 350 מ"ר המתמחה בשיווק ישיר לצרכן של פריטי נוי,עיצוב וריהוט ממרוקו.במקום פריטי טקסטיל, אהילים, כלים שונים ואביזרים להלבשת הבית שהובאו במיוחד מהמקור. כמו כן הוכשרה המדשאה המרכזית מול הנוף ושופרה הגישה לים.


דינה דגן מנהלת "ביאנקיני בסיאסטה" כי עכשיו לאחר השדרוג יש למתחם הרבה יותר מה להציע לציבור בתחומי האירועים השונים"אנו מספקים את כל הדרוש להפיכתו של האירוע למושלם וחוסכים ללקוחותינו את ההתרוצצות בין הספקים השונים.


אנחנו בנויים היום לערוך אירועים של כ – 1000 איש כיוון שהשטח הוכשר והוגדל ויודעים לשמור על האיכות הנדרשת.כמו כן בוצעו מספר שיפורים בחברת הטיולים "טרקטורוני מדבר יהודה",המתמחה בייזום ארגון וביצוע של מגוון מסלולי טיול בצפון מדבר יהודה.


החברה הוסיפה את נושא טיוליי האפניים וכוללת היום 6 ריינג'רים ו-2 ג'יפים.בין הטיולים המוצעים: טיולי זריחה ושקיעה,טיולי לילה הכוללים תצפיות על כוכבים עם טלסקופ והפתעות ופינוקים לאורך המסלול.כפר הנופש והאירועים "ביאנקיני בסיאסטה" – ממוקם בצפון ים המלח.


נופשי הכפר יכולים להיינות מרצועת חוף פרטית,הממוקמת על דק עץ עם ירידה נוחה לים, בריכת מים מתוקים,פינת חי,חדרי אירוח מפנקים ואפשרות ללון באוהלי חושה. אטרקציה מיוחדת במקום היא המסעדה המרוקאית הנהנית מבישולה הביתי של דינה, ופאב הפתוח כל שעות היממה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: