אא

טיסות בריטיש מישראל ללונדון יעברו לטרמינל 5 בהית'רו

תהליך ההיערכות מחדש של כל טיסות החברה בנמל התעופה הית'רו והעברתן לטרמינל אחד,אשר ישרת רק את בריטיש איירוויס,מדובר למעשה בשלב השלישי של מעבר טיסות החברה לטרמינל החדש

| |

חברת התעופה בריטיש איירווייס הודיעה כי שלב מעבר נוסף של טיסותיה לטרמינל 5 בהית'רו, וביניהן הקו לישראל וממנה, יתבצע ב-17 בספטמבר. זאת במסגרת תהליך ההיערכות מחדש של כל טיסות החברה בנמל התעופה הית'רו והעברתן לטרמינל אחד, אשר ישרת רק את בריטיש איירווייס.
מדובר, למעשה, בשלב השלישי של מעבר טיסות החברה לטרמינל החדש.


בשלב הראשון, עם פתיחת הטרמינל ב-27 במרץ 2008, עברו כל טיסות בריטיש איירווייס בקווים בבריטניה ובאירופה וחלק מהקווים ארוכי הטווח, לפעול בטרמינל 5. בשלב השני, ב-5 ביוני, עברו טיסות ל-8 יעדים ארוכי טווח נוספים , ובשלב השלישי ב-17 בספטמבר יעברו עוד 29 יעדים לטרמינל החדש, וביניהם, כאמור, הטיסות לישראל וממנה. בשלב הרביעי והאחרון, שמתוכנן לסוף אוקטובר, יעברו יתר היעדים ארוכי הטווח לפעול בטרמינל 5.


עם תום כל ארבעת שלבי המעבר בסוף אוקטובר, יפעלו בטרמינל החדש 510 טיסות מידי יום . טרמינל 5 בנמל התעופה הית'רו, המשרת רק את חברת התעופה בריטיש איירווייס, פועל היום כסדרו, ונוסעים רבים מביעים את שביעות רצונם מחוויית המעבר בטרמינל החדש. הטרמינל, שעלות בנייתו הסתכמה ב-4.3 מיליארד ליש"ט, נבנה מאז 2002 באמצעות 60,000 אנשים, שהשקיעו 100 מיליון שעות עבודה. הטרמינל תוכנן לשרת כ-30 מיליון נוסעי בריטיש איירווייס מידי שנה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: