אא

SHARP תהייה נותנת החסות הרשמית של אליפות אירופה בכדורגל- יורו 2012

במסגרת ההסכם גם בישראל, ראלקו, יבואנית Sharp תצא לקראת היורו בסדרת פעילויות שיווקיות ובראשם, כעת, השקת טלוויזיות ענק "60"70"80.

Shutterstock Shutterstock
SHARP תאגיד האלקטרוניקה היפני, יהיה נותן החסות הרשמי של משחקי יורו 2012- אליפות אירופה לאומות בכדורגל.

SHARP חתמה על הסכם רב שנתי עם אופ"א – התאחדות הכדורגל האירופית, במסגרתה תהיה החברה אחת מנותנות החסות הרשמית של המשחקים שצפויים להיערך השנה בחודש יולי בפולין ואוקראינה. ההסכם, כולל גם מתן חסות רשמית גם לטורנירים ואליפויות מרכזיות אחרות של אופ"א, ביניהם, אליפות אירופה בבכדורגל לנשים ואליפות הנבחרות עד גיל 21, שיערכו ב-2013.

מדובר באחד מאירועי הספורט הנצפים ביותר בעולם. לשם ההמחשה, ביורו 2008, צפו במשחקים כ-6.6 מליארד בני אדם, בכ-231 מדינות. הערכות בענף, מעריכות את סכום החסות, שלא ננקב במפורש, בעשרות מיליוני דולרים.

כחלק מההסכם, גם יבואנית המותג בישראל- חברת 'ראלקו' תיהנה מיתרונות היותה משווקת את מוצרי נותן החסות הרשמית. לצד, האפשרות לשימוש בלוגו המשחקים ע"ג הטלוויזיות ובנקודות המכירה, צפויה ראלקו לקיים גם פעילות שיווקית ענפה, לקראת המשחקים.
יריית הפתיחה מתחילה כעת, עם השקה ייחודית של מסכי טלוויזיה של SHARP בגדלים ענקיים. המדובר במסכי טלוויזיה ביתיים LCD LED בגדלים שלא היו מקובלים עד עתה בבתים, דוגמת: "60"70"80.

היתרון של מסכים אלו, בייחוד בישראל, הוא העובדה שהם שוברים חסם מרכזי, שמנע עד עתה כניסת טלוויזיות ענק לבתים. המסכים הגדולים של SHARP מצויידים בטכנולוגיה LED ייחודית, המאפשרת צפייה איכותית ומלאה גם מטווח ומרחק קצרים ביותר של 2.5 מטרים בלבד. מרחק הצפייה הקטן הדרוש על מנת להפוך את חווית הצפייה למושלמת, הופך את מסכי הענק של SHARP למתאימים כמעט לכל סלון ביתי ממוצע ומבטלים את החסם העיקרי לגבי טלוויזיות גדולות- סוגית המקום בבית.

אילן מזרחי, מנכ"ל 'ראלקו': "גם אנחנו בראלקו, כמו כל חובב ספורט מתרגשים לקראת היורו ושמחים ש-SHARP היא אחת מנותנות החסות הרשמית של המשחקים. עובדה זו, מאפשרת לנו, כבר כעת, לפתח פעילויות שיווקיות, שהראשונה שבהן היא הצגת טלוויזיות הענק, כמותן הצופה הישראלי טרם חווה. הטכנולוגיה הייחודית, מרחק הצפייה הקצר ואיכות התמונה, מעניקים לצופה תחושה כאילו הוא נמצא ממש בתוך המתרחש על המרקע. כאילו הוא וחבריו שהזמין נמצאים בתוך אצטדיון הכדורגל. חוויה ענקית זו, בין השאר באירועי ספורט, היא חלק מהמהפכה שהושלמה בארה"ב, כאשר למעלה מ-50% מן הבתים עברו לצרוך את בידור הפנאי שלהם באמצעות מסכים הגדולים מ- "60".

כחלק מהפעילות השיווקית הנוכחית, 'ראלקו', תציע את מסכי הענק במחירים של החל מ- 13,990 ₪.

את הפעילות השיווקית, שכאמור מתחילה כבר כעת, ילווה משרד הפרסום "ראובני פרידן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צרכנות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: