אא

איבריה משתדרגת: מחלקות עסקים ותיירים חדשות בטיסות ארוכות הטווח

חברת התעופה הספרדית הציגה ביריד FITUR את מגוון החידושים המתוכננים במחלקות בצי המטוסים בקווים ארוכי הטווך, את העיצוב החדש של אתר האינטרנט המשודרג של החברה ואת השיפורים המתוכננים בטרמינל 4 בשדה התעופה Barajas במדריד

Shutterstock Shutterstock
איבריה הציגה ביריד התיירות השנתי, FITUR, את המוצרים והשירותים החדשים, אשר יכנסו לתוקף בחודשים הקרובים.

החל מחודש פברואר יצטרפו לצי המטוסים של החברה הספרדית מטוסי איירבס A330 חדשים, שיצויידו במחלקות חדשות. במטוסי האיירבס A340-600 של החברה ישופרו המחלקות החל מחודש מאי 2013.

מטוסי ה- A330 ישמשו את החברה לטיסות לניו יורק, מיאמי, שיקגו, בוסטון, ולואנדה, בעוד שמטוסי ה-A340-600 ישמשו לטיסות ללוס אנג'לס וליעדי איבריה באמריקה הלטינית .

מושבי מחלקת העסקים המורחבת, BUSINESS PLUS, יפתחו למיטות שטוחות באורך של כמעט 2 מטרים, כאשר לכל אחד מהם גישה ישירה למעבר, והנוסעים במחלקה יוכלו להינות משינויי תאורה בשלבים השונים של הטיסה, מנורות קריאה חזקות יותר ויותר מקום לחפצים האישיים.

בנוסף, הנוסעים במחלקת BUSINESS PLUS יוכלו ליהנות גם מאפשרויות בילוי חדשות, תוך שימוש במסכי 15.5", בתוספת מסכי מגע בגודל 4.2" עם מקלדת וירטואלית, שבאמצעותה ניתן לבצע שיחות טלפון ולשלוח הודעות טקסט. בכל חודש יהיו זמינים כ-50 סרטים עלילתיים, בתוספת סדרות טלווזיה, סרטי תעודה, כ- 200 אפשרויות מוסיקליות ומשחקי 3D, ועוד מגוון אפשרויות.

החברה תוסיף בקרוב לכל מטוסיה בקווים ארוכי הטווך גם שירות אינטרנט Wi-Fi ואפשרויות משלוח הודעות SMS, וכל המושבים במחלקת העסקים ובמחלקת בתיירים יצוידו בשקעי חשמל ותקשורת עבור מכשירים האלקטרוניים של הנוסעים.

הנוסעים במחלקת תיירים במטוסים החדשים מסוג 330A והמטוסים מסוג 340-600A, יהנו ממערכות בידור אישיות מצויידת במסכי מגע 9". בנוסף, מושבי מחלקת התיירים רחבים יותר מאלה הקיימים כיום.

איבריה משיקה גם מוצרים ושירותים אחרים, לשיפור חוויית הנסיעה של לקוחותיה: אתר האינטרנט של איבריה, עתיד לעבור מהפך, הכולל שיפורים בתכנים ויתר קלות לגלישה.

חוויית הנסיעה דרך המרכז של טרמינל 4 של איבריה בשדה התעופה באראחס שבמדריד עומדת לעבור שיפור, באמצעות חידושים במסגרת תכנית "אגורה", הכוללת "סוכנים וירטואליים" הולוגרפיים, המספקים מידע, מסלול מהיר לבידוק כבודה, עמדות צ'ק אין אוטומטיות חדשות, ונקודות שירות מהירות לצורכי אינטראקציה עם החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: