אא

לופטהנזה זכתה בפרס וציון לשבח בזכות החדשנות הטכנלוגית

המגזין Airline Business שקיים את התחרות ציין לשבח בין השאר את מערכת Taxibot, פרי שותפותן של לופטהנזה טכניק והתעשייה האווירית, "לופטהנזה  ניצבת ב"חוד החנית" כאשר מדובר בחדשנות "

| |

 קבוצת לופטהנזה זכתה במקום הראשון בתחום הטכנולוגיה בתחרות שקיים המגזין  אירליין ביזנס Airline Business.

 הפרס ניתן לקבוצת לופטהנזה לציון ההישגים בתחום החדשנות הטכנולוגית של לופטהנזה טכניק (Lufthansa Technik).

חטיבה זו היא חברת בת של הקבוצה ונחשבת למובילה בתחום ה-MRO- תחזוקה ושיפוצים של מטוסים. הפרס הוענק בתחילת השבוע, בטקס חגיגי בלונדון, לסאדיק גילאני (Sadiq Gilani), המשמש כסגן נשיא בכיר לענייני אסטרטגיה עסקית.

 "אנו גאים לקבל את הפרס המבטא הוכחה למחויבותה של קבוצת לופטהנזה לפיתוח פתרונות חדשניים פורצי דרך התורמים הן להישגים כלכליים והן לשמירה על איכות הסביבה. אנו נמשיך להשקיע באמצעים ובשיטות, שיאפשרו לנו לפתח פתרונות יעילים וחדשניים לאתגרים שונים ובראשם, צמצם צריכת הדלק. קבוצת לופטהנזה כמובילה בתחום התעופה הגלובלית, תמשיך להיות חלוצה וחדשנית ולשמש כמופת לתעשייה", ציין גילאני.

 וועדת השופטים של המגזין נימקה את החלטתה למתן הפרס ללופטהנזה, וציינה, בין השאר, כי הקבוצה מתמידה להשקיע בפתרונות הטכנולוגיים שהיא מפתחת, אשר בזכותם ניתן לחסוך בצריכת דלק ובכך לסייע לאיכות הסביבה. מקס קינגסלי-ג'ונס (Max Kingsley-Jones), עורך המגזין אירליין ביזנס, אמר במהלך הטקס כי "ככל שגוברים התחרות והאילוצים הכלכליים בתעשיית התעופה, וככל שמחירי הדלק הגואים מקשים על פעילות עסקית רווחית ובת קיימא לאורך זמן, כך עולה חשיבותה של מנהיגות כתנאי להמשך שגשוג ופיתוח התעשייה. לופטהנזה תמיד ניצבת ב"חוד החנית" כאשר מדובר בחדשנות."

חברי הוועדה ציינו לשבח את מערכת הטקסיבוט (Taxibot) החדשנית, פרי שותפותן של לופטהנזה טכניק והתעשייה האווירית, המציגה תפיסת הפעלה חדשה בתחום מערכות ההסעה למטוסים מסחריים (צרי ורחבי גוף). הטקסיבוט היא מערכת חצי רובוטית המבוקרת על ידי הטייס, שנועדה להסיע מטוסים משרוול נמל התעופה למסלול ההמראה ללא שימוש במנועי המטוס. תפיסת התכנון של הטקסיבוט, יחד עם הקשר החדשני עם הטייס, זכו בציון לשבח לחדשנות בתצוגת "אינטראיירפורט" שנערכה במינכן באוקטובר 2011. מנועי המטוסים המסחריים יעילים מאד בטיסה בגובה רב, אולם יעילותם פוחתת כאשר הם מסיעים על הקרקע. במהלך ההסעה הם שורפים כמויות גדולות של דלק, פולטים כמות גדולה של דו-תחמוצת הפחמן, הם מועדים לנזקים של אובייקטים חיצוניים, ויוצרים רעש רב בנמלי האוויר ובסביבתם. השימוש בטקסיבוט יפחית את הרעש ויצמצם את כמות הגזים הרעילים הנפלטים מהמנועים. הטקסיבוט מספק פתרון כלכלי ויעיל להסעת המטוס על הקרקע על ידי שימוש במנועים היברידיים, הפועלים על דיזל וחשמל, במקום להפעיל את מנועי המטוס ולשרוף דלק סילוני.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: