אא

מהיר ולא עצבני: שירות ייחודי לדיוטי פרי ברבע שעה

הסעות ברכבים אקסקלוסיביים עד לשער נמל התעופה, טיפול מזורז בביקורת הדרכונים ועד להזמנת סלוטים בשדה. חברת אירוהנדלינג מבססת בשנים האחרונות את מעמדה כאחת ממובילות ספקיות השירותים הנלווים בנתב"ג. סמנכ"ל המסחר בחברה, מיקי ללום מסביר: "מעניקים ערך מוסף ללקוחות"

| |

עייפים מהתורים הארוכים בצ'ק אין? נמאס לכם משאלות כמו "האם ארזתם לבד" ודומיהן. כנראה שהכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם. "פספורטניוז" עורך לכם היכרות השבוע עם חברת אירוהנדלינג, ספקית שירותי קרקע ושירותים נלווים בנתב"ג ובשדות תעופה נוספים ברחבי הארץ אשר תדאג להפוך את הליך הנסיעה עבורכם לקל הרבה יותר ממה שחשבתם. 

החברה אשר נוסדה בשנת 2000 פועלת מזה כעשור וחצי במסגרת שלוש חטיבות. השתיים הראשונות פועלת לצורך הענקת שירותי קרקע לטיסות מסחריות ופרטיות הכוללות בין היתר מתן אישור המראה ונחיתה ביטחוניים, הזמנת סלוטים, טיפול תחזוקתי במטוסים ועד לאספקת הקייטרינג ומוצרים נלווים לנוסעים, בעוד שהשלישית המכונה "פלטינום קלאב" (Platinum Club) נחשבת למרעננת הרשמית בענף התעופה והנסיעות ודוגלת במתן שירותי VIP לרווחת הנוסעים הישראלים והזרים כאחד.

השירות נחשב ליעיל ואטרקטיבי במיוחד עבור קהל הלקוחות ומסופק על ידי צוות נהגים דיילים איכותי המסייע בשינוע הישר מביתם הפרטי של הנוסעים באמצעות הסעות ברכבים אקסקלוסיביים לנמל התעופה, ובהמשך גם על ידי מעבר חלק בין דלפקי הביטחון לצד טיפול מזורז בביקורת הדרכונים. המשמעות ברורה ומסייעת לנוסעים להוריד את עול הליך טרום הטיסה המייגע המתחלף בתהליך מהיר ויעיל המאפשר זמן נרחב יותר בדיוטי פרי או לחילופין, הגעה ישירות אל מפתן המטוס. 

סמנכ"ל המסחר של החברה, מיקי ללום מספר בשיחה ל-"פספורטניוזעל סוד ההצלחה של החברה המונה כ-200 עובדים תוך פנייה ישירה לסוכני הנסיעות אותם הוא מגדיר כשותפיו לדרך. "חברת אירוהנדלינג חרטה על דגלה מאז הקמתה את היותה מעניקת ערך מוסף ללקוחות וככזו אשר תעשה הכול על מנת לגרום להם תחושת סיפוק ורוגע", היטיב לציין והוסיף. "מדובר במוצר משלים התורם לחווית הטיסה כאשר העלות שבה אל מול התועלת נמוכה".

אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם סוכני הנסיעות הרואים בנו כזרוע מבצעת עבורם בשדה התעופה כספקית שירותים לאורך כל שעות היממה ולמתן פיתרון בזמן אמת ובמהירות האפשרית".

אפשר להגדיר אתכם כמהפכנים בענף השירותים הנלווים לטיסה?

"אתה יכול לרשום שאנחנו האבא והאמא של הנוסעים מהרגע שהם סוגרים את הדלת ועד הרגע בו הגיעו למעוז חפצם. אני סבור שקיצור הדרך בשדה עצמו עד לדיוטי פרי הוא הישג משמעותי שנוסעים מכוונים אליו מבעוד מועד. עצם היכולת להנעים את זמנו של הנוסע לכל אורך שלבי טרום הטיסה על ידי ליווי ואירוח, הם אלו אשר עושות לטעמנו את ההבדל ודואגות שהלקוחות ישארו בידיים טובות ואמינות עד לרגע בו המטוס ממריא".


אירוהנדלינג. ביצעה מהפך בענף השירותים הנלווים בנתב"ג 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: