אא

"לא עוצרת" : Orange משיקה שירות S.O.S לבעלי מכשיר ה-Voyager הפועל 24/7

החברה ממשיכה להרחיב את שירותיה בעולם הרכב ומשיקה שירות משותף עם חברת פוינטר, שיציע אפשרות איתור וסיוע ויצירת קשר עם גורמי הצלה כמו משטרה, מד"א וצה"ל

| |

חברת Orange מרחיבה את שירותיה במסגרת חווית הנסיעה הדיגיטלית My Way וכעת יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת שירותי דרך פוינטר.

כזכור ,  לפני כחודש וחצי השיקה החברה את מכשיר ה-Voyager שהינו מכשיר סמרטפון קבוע ברכב הכולל בתוכו מגוון אפליקציות המותאמות לצרכי נהיגה. כעת החברה מוסיפה את שירות ה-S.O.S המבוסס על איתור מיקום המכשיר. לאחר לחיצת כפתור המצוקה במכשיר, המוקד ייצור קשר עם הנהג/הנוסעים לבירור התקלה ויפעל בהתאם לבעיה והעזרה תגיע למיקומו המדוייק של הרכב אודות למכשיר החכם.

המוקד פועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע ומציע פתרונות לבעיות בדרך כאשר בשלב הראשון השירות הוא לבעלי מכשיר ה-Voyager בלבד ובהמשך יורחב לשאר הסמרטפונים הקיימים.

השירות כולל אזעקת כוחות הצלה כגון משטרה, מד"א, כיבוי אש וכו'. בשנה הראשונה השירות ניתן חינם ולאחר מכן יעלה 9.9 שקלים לחודש.

בנוסף לשירות ה-S.O.S , תמורת 20 שקלים לחודש, קיימת האפשרות להזמין שירותי דרך של חברת פוינטר הכוללים אספקת דלק, פתיחת דלתות רכב נעול, תיקון תקר, חילוץ שטח כו'. ניתן לקבל שירותים אלה גם ב-10% הנחה ללא ההצטרפות הרשמית.

נעמה גת, סמנכ"ל השיווק של קבוצת פרטנר, ציינה: "התאמת המוצרים לצרכי הלקוחות ולעולמות בהם הם פעילים הינו הכרחי. אנו בפרטנר זיהינו את האבולוציה של עולם התקשורת הניידת גם בעולם הרכב ולכן שמנו דגש רב על פיתוח מוצרים ושירותים בתחום זה. לפני כחודש וחצי השקנו ראשונים בעולם את ה – Voyager הסמארטפון הראשון לרכב שנוחל הצלחה רבה. ה- Voyager, כמו השירות המוצע כיום, מעניק למשתמשים חווית נסיעה בטוחה ומקושרת כאשר כל אפליקציות החיוניות מוטמעות כבר במכשיר. עבור שיתוף הפעולה עם חברת פוינטר הוקם מוקד ייעודי המאפשר, בלחיצת כפתור מהנייד , ליצור קשר עם מוקד המזהה באופן מיידי את מיקום הרכב. השירות המוצע היום ללקוחותינו הינו קפיצת מדרגה משמעותית בחוויית נסיעה בטוחה, בו לראשונה נעשה שימוש ברשת סלולרית לשם שיחה ולניטור מיקום גאוגרפי, עם חברה המעניקה שירותי סיוע בדרכים".

אילן גולדשטיין, מנכ"ל חברת פוינטר ישראל ציין: " שיתוף הפעולה עם Orange הינו אסטרטגי ופורץ דרך, ומהווה שינוי מהותי בעולם שירותי הדרך בכלל ובאיכות השירות שלנו בפרט. מהיום לקוחות Orange יוכלו ליהנות ממגוון השירותים הרחב, שאנו מעניקים בכל שעות היממה, בעיקר בעתות מצוקה בכל מקום שיהיו."

השירות מוצע לרוכשים את המכשיר Voyager בחברת Orange, וכמו כן ללקוחות החברה יישלח sms המסביר על השירות החדש, וכעבור שנת נסיון יבדקו בחברת פוינטר עם לקוחות השירות אם הם מעוניינים להמשיך בו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: