אא

אייר פראנס/KLM משיקה: אפליקציה אייפד ייחודית

חברת התעופה הודיעה על השקת האפליקציה החדשה בסיוע מומחים בינלאומיים מתחום התיירות והנסיעות המאפשרת לבצע מגוון רחב של שירותים כגון: הזמנת כרטיסים, צ'ק אין לטיסה, כרטוס בחירת מושבים למטוס ואף יעדים לחופשה

| |

שדרוג נוסף מבית היוצר של אייר פראנס/KLM. חברת התעופה הצרפתית/הולנדית הודיעה השבוע על השקת אפליקצית אייפד ייחודית המציעה מגוון אפשרויות ופונקציות חדשניות במיוחד.

בין השירותים שתספק האפליקציה ניתן למנות הזמנת כרטיסים, צ'ק אין לטיסה, כרטוס, בחירת מושב במטוס וכן בחירת יעד לחופשה באמצעות פונקציה חדשנית בתלת מימד המשלבת גם את כלל חברי הלקוח ברשת הפייסבוק. ואם זה לא מספיק, הרי שהאפליקציה תאפשר בנוסף הזמנה ישירה של חבילות נופש ודילים משתלמים התקפים לאותו חודש תחת הכינוי "Go&Pack".

אחת הפונקציות המלהיבות באפליקציה הינה אפשרות בחירת יעד לנסיעה בהתאם לקריטריונים שונים כמו תקציב אישי, מזג אוויר, זמן טיסה ליעד ועוד אפשרויות. לאחר הצבת הנתונים המבוקשים, התוצאות יופיעו על גבי גלובוס בעיצוב תלת מימד ובפרספקטיבה יוצאת דופן. כן תציג האפליקציה סקירה של יעדים אליהם מגיעה החברה, זאת תוך התייחסות אונליין לחבריו של הגולש בפייסבוק.

בשלב ראשון תהא האפליקציה זמינה להורדה עבור אייפדים בלבד אולם בהמשך תתאפשר גם למחזיקי מכשירי אנדרואיד. כיום ניתן להוריד את האפליקציה בקלות דרך האפסטור (App Store) ב-11 שפות שונות ברחבי העולם הכוללות בין היתר אנגלית, צרפתית, ספרדית, רוסית ואפילו סינית.

מי שהתייחס להשקת האפליקציה בנוסף הוא סגן הנשיא בתחום הסחר האלקטרוני בחברה, מרטין ואן דרזי שסיפר מצידו כי "האפליקציה פותחה בסיועם של מומחים בינלאומים בתחום התיירות והנסיעות יחד עם מומחים מתחום העיצוב הדיגיטלי".

עוד הוסיף ואן דרזי על היותה של האפליקציה "כחלק בלתי נפרד מתהליך הפיתוח, בחרנו קבוצה של אוהדי המדיה החברתית של KLM ברשת שסייעה בהעשרת פונקציות הליבה של האפליקציה והעלתה אמצעים לשיפור השימושיות שלה בקרב הגולשים. בנוסף שיתפנו בתהליך גם את חברי מועדון הנוסע המתמיד של החברה על מנת לענות במדויק על צרכיהם של הנוסעים הללו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צרכנות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: