אא

אורנג' מתחדשת: תשווק מכשירי אייפד חדשים

חברת הסלולר ממשיכה להתרחב ותשווק החל מסוף החודש שני מכשירי אייפד חדשים מבית אפל: אייפד מיני ואייפד אייר. בין תכונותיהם: מעבדים משוכללים, נפח איחסון רחב וזמן גלישה מירבי גבוה

| |

אורנג' ממשיכה להתרחב. חברת הסלולר מבית פרטנר הודיעה השבוע כי תחל לשווק גם שני מכשירי אייפד מבוססי רשת אלחוטית (Wi-Fi): אייפד מיני ואייפד אייר המהווים עידן חדש וטכנולוגי בענף המכשירים החכמים.

בין תכונותיו המרכזיות של האייפד מיני ניתן למנות מעבד A7, כפול ליבה במהירות 1Ghz, מסך מגע 7.9 ברזולוציה 768/1024 פיקסלים, מערכת הפעלה iOS7, נפח אחסון של 16GB וזמן גלישה מירבי של עד 9 שעות. ומה המחיר אתם שואלים? על מנת ליהנות מתכונותיו תיאלצו לשלם 1389 שקלים כולל מע"מ.

האייפד אייר לעומתו כולל מעבד A7 כפול ליבה במהירות bit64, מסך מגע 9.7 ברזולוציה 2048X1536 פיקסלים, מערכת הפעלה iOS7, צילום וידאו ב-HD, סוללה המספיקה לשימוש עד 10 שעות ועוד אלמנטים נוספים במחיר כולל של 2289 כולל מע"מ.

בהנהלת החברה מציינים כי רכישת שני מכשירי טאבלט תתאפשר בפריסה נוחה לתשלומים, אחריות יצרן לשנתיים, פריסה רחבה של נקודות שירות להפקדת המכשירים לתיקון, שרות טלפוני וצ'אט לצרכי תמיכה ועוד אפשרויות למען הלקוח. כן מדגישים באורנג' כי לקוחות החברה ייזכו לאחריות יצרן לפרק זמן של שנתיים ללא תשלום נוסף. שני האייפדים ישווקו בכל ערוצי המכירה של החברה החל מסוף חודש ינואר הקרוב. 

בנוסף מי שהתייחס בשביעות רצון להרחבת מוצרי "אפל" של החברה היה השבוע סמנכ"ל החטיבה הקמעונאית בפרטנר, צביקה שיינפלד שציין: "כחלק מהתפיסה הקמעונאית שלנו, הרחבנו את שיתוף הפעולה עם אפל במטרה להגדיל את מגוון פתרונות התקשורת והמוצרים לקהל הרחב".

עוד הוסיף שיינפלד ואמר: "בימים אלו אנו משיקים אייפדים מבוססי טכנולוגיית Wi-Fi המצטרפים לסדרת הטאבלטים 3G המגוונת שהושקעה לאחרונה וכאלו המותאמים לצרכי הלקוחות והמשתמשים היומיומיים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צרכנות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: