אא

בעוד 10 ימים: אורנג' משיקה את הגלאקסי S5

חברת הסלולר מקבוצת פרטנר תשיק באירוע חגיגי את הסמארטפון החדש של סמסונג והודיעה במקביל על פתיחת הרשמה מוקדמת למעוניינים לרכוש את המכשיר. התעניינות גוברת במיזם שילוב הסטארטאפים של החברה

| |

בשורה עבור חובבי הגאדג'טים. חברת הסלולר אורנג' מקבוצת פרטנר הודיעה השבוע על פתיחת הרשמה מוקדמת לקראת השקת מכשיר הסמארטפון החדש גלאקסי S5 התומך ברשת הדור הרביעית.

בין תכונותיו הבולטות של המכשיר החדש יש לציין מסך מגע (5.1 בעל רזולוציה של 1920X1080 פיקסלים), מצלמה באיכות 16 מגה פיקסלים, חיישן טביעת אצבע להגברת אפשרויות האבטחה של המכשיר, נפח אחסון מובנה של 16GB+אפשרות להרחבה על ידי כרטיס זיכרון וסוללה בנפח 2800mAh וכן עמידות גבוהה בפני מים ושריטות.

בסימן הסטארטאפ

במקביל מציינים בקבוצת פרטנר הישג מרשים לכל הדעות בדמות 116 הצעות שהוגשו על ידי סטארטאפים ויזמים ישראלים שונים ברחבי הארץ. הקונספט, כזכור נסוב סביב רצון אורנג' לשלב יזמים עם מהפכת הדור הרביעי תוך שימושם בתשתיות החברה לפיתוח מוצרים ושירותים על גבי רשת ה-G4.

יו"ר וועדת ההיגוי בפרטנר, מנחם תירוש, אשר קיבל לידיו את ההצעות השונות התייחס לתכונה הרבה לקראת המיזם העתידי וסיפר כי "שמחנו לגלות שירותים ופתרונות המתמקדים בשיפור אורחות חיים לאוכלוסיות מגוונות, שיפור חווית הוידאו וכן יצירת חוויות חדשות על בסיס שיתוף בין יחידים וקבוצות, יישומי רפואה המתבססים על יכולות ענן, כמו גם פתרונות מגוונים לסביבת הרכב". 

עוד ציין תירוש בנושא כי בעקבות הביקוש הגדול וההצעות המעניינות ופורצות הדרך התווסף שלב לחבר השופטים המקצועי, במסגרתו נבחנו ההצעות השונות והוחלט מי מבין היזמים המציעים יעברו לשלב השני בו יוצגו 15 הצעות ביום הצגה מיוחד שייערך בעוד כשבוע (8/4).


גלאקסי 5 החדש. מוצר חדש על מדפי אורנג'. צילום: יח"צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צרכנות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: