אא

פנינה חדשה על חוף אכזיב: מלון סי לייף נחנך בנהריה

בהשקעה של כ-20 מיליון שקלים הושק מלון סי לייף המחודש בסוף השבוע האחרון בנהריה. המלון המשתרע על 4000 מ"ר כולל 62 סוויטות הפזורות על פני 4 מבנים. דורון שולדנפריי, מבעלי המלון: "מקוים להקים בישראל קונספט מלונות ייחודי"

| |

משהו חדש קורה בצפון. העיר נהריה זכתה החל מסוף השבוע האחרון למלון חדש ומשודרג, הלוא הוא מלון סי לייף, הממוקם על חוף אכזיב המיתולוגי, ונמצא בבעלותם של דורון שולדנפריי ואריק קוטלר.

המלון עבר לאחרונה שדרוג נרחב בהשקעה של כ-20 מיליון שקלים וכולל 62 סוויטות הפזורות על פני 4 מבנים, במגרש המשתרע על פני 4000 מ"ר (5 דונם).

ראוי להוסיף כי במלון החדש מצוי גם מתחם הספא הכולל חמישה חדרי טיפולים זוגיים עם ג'קוזי, חדר מלח, סאונה יבשה ורטובה, בריכת זרמים, בריכה מקורה וחיצונית. כמו כן תוכלו למצוא בין שלושת בנייני המלון, שתי מסעדות ובריכה. גם חדרי הסוויטות במלון מציעים אבזור מגוון, הכולל בין היתר 2 מסכי לד עם ממירי HD, מרפסת או שתיים עם נוף לים, ואף שש סוויטות הכוללות סלון וחדר שינה בתוכן. 

באירוע ההשקה למלון שכאמור התקיים בסוף השבוע האחרון, התייחס אחד מבעליו, דורון שולנדפריי, לאתגרים הניצבים בפני המלון תוך הסתכלות אל עבר עתיד הענף, וציין כי "אנו שואפים להעניק לאורחים שלנו חוויה אחרת, חוויה של פינוק באווירה אינטימית על המים, זאת תוך ראייה בחוף הבתולי נכס התורם לשלווה של אורחינו. שמנו דגש מיוחד במלון על העיצוב, הנוחות והשלווה המייחדים את חווית האירוח של האורחים. אנחנו מקווים להקים בישראל מלונות נוספים בקונספט הייחודי המאפיין את מלונות סי לייף".

יש לציין כי שדרוג המלון נעשה בשיתוף משרד התיירות, במסגרת תוכנית סיוע לבתי מלון חדשים. במסגרת התוכנית, העניק המשרד סיוע בגובה שלושה מיליון שקלים מתוך כלל 20 המיליון שהושקעו בשיפוצו.


לובי מלון סי לייף נהריה המחודש. משרד התיירות סייע בשיפוץ. צילום: אביב קורט

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: