אא

טרוולפורט משיקה מיתוג וחזון חדשים

כחלק מתהליך המיתוג מחדש, החברה מגדירה את תחומי המפתח שלה: 'פלטפורמת המסחר בנסיעות' ומתן שרותי IT לערוצים של חברות תעופה

| |

טרוולפורט הציגה מתווה לחזון ולאסטרטגיה החדשים שלה.

המיתוג מחדש נועד לתאר במדוייק יותר את תפקידה של טרוולפורט ברשת ההפצה הגלובלית בענף הנסיעות והתיירות. המיתוג מחדש נבדל ממינוחים היסטוריים של GDS ומציג את החזון החדש, שעיקרו 'הפלטפורמה שמגדירה מחדש מסחר בנסיעות ותיירות'.

טרוולפורט מציעה כעת: פתרונות תשלום באמצעות eNett, המאפשרים תשלומים אלקטרוניים מאובטחים בין סוכנים וספקים , הפצת תוכן מורחב בתחום התעופה, המאפשר לחברות להציג מחירים ושירותים נלווים בנקודת מכירה אחת, תוכן מורחב של בתי מלון, המאפשר להזמין בזמן אמת יותר מ-580,000 בתי מלון, פתרונות מרצ'נדייזינג לחברות תעופה, המאפשרים להן להפיץ שירותים נלווים ומחירים בשיטות שונות.

כחלק מתהליך המיתוג מחדש טרוולפורט מגדירה את  תחומי המפתח שלה: 'פלטפורמת המסחר בנסיעות' המאגדת הזמנות, תשלומים, ניהול עבודה ומרצ'נדייזינג, ו'שירותים טכנולוגיים' - מתן שרותי IT לערוצים של חברות תעופה.

נשיא החברה, גורדון ווילסון, סיפר על המהלך החדש : "פיתחנו את האופן בו אנחנו מפיצים תוכן עבור לקוחותינו, ספקי הנסיעות, והפכנו אותו לנגיש וזמין יותר ללקוחותינו, סוכני הנסיעות. המיתוג החדש והמעודכן שלנו מבהיר מה אנחנו מציעים ללקוחות שלנו. 'מגדירים מחדש את המסחר בענף הנסיעות' מסכם ומתמצת זאת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: