אא

שירות חדש לאוויס: WiFi Car

השירות יאפשר גלישה באינטרנט בכל זמן ומרחב ועתיד להוזיל כ-60 אחוזים מסעיף הוצאות הגלישה בחשבון הטלפון בחו"ל. מנהל השיווק של החברה, גיל שגב: "מדובר בשירת נגיש וידידותי שיאפשר לשבור את התפיסה כי שימוש באינטרנט בחו"ל הוא יקר ומחייב לקצץ את שגרת השימוש באינטרנט"

| |

אוויס מתחדשת. חברת השכרת הרכב השיקה לאחרונה שירות חדש לטובת קהל לקוחותיה, שוכרי הרכב בארץ ובחו"ל ובשיתוף חברת Webbing. השירת המכונה "WiFi Car" נועד לאפשר לשוכרי הרכב להוזיל באופן משמעותי את סעיף הוצאות הגלישה בסלולר, באמצעות שכירת ראוטר אינטרנטי נייד המאפשר גלישה באינטרנט בכל מרחב וזמן.

הערך המוסף המצוי בשירות מקורו בראוטר עצמו המאפשר חיבור אינטרנטי של עד 10 מכשירים שונים במקביל, לרבות מחשבים נישאים, סמארטפונים, אייפדים ועוד. כאמור, מטרת העל של השירות נועדה לחסוך לצרכנים את העלויות המופרזות של שימוש באינטרנט במלון וכן אפשרות להתחבר לאפליקציית הוויז (Wazeׂ) וכך לחסוך בעלוית ה-GPS והנווטים הקוליים המוצעים על ידי חברות השכרת הרכב או בעלי העסקים השונים.

על פי השירות החדש, עלות חבילת גלישה של 400MB ליום במדינות רבות, כגון: ארה"ב, גרמניה, צרפת, יוון, הונגריה, איטליה, הולנד, ספרד ועוד, מוצעת ללקוחות במחיר של 39.90 ש"ח ליום. חבילות גלישה של 2GB לאותם יעדים מוצעת ללקוחות תמורת 199 שקלים לכל תקופת הנסיעה.

מנהל השיווק של חברת אוויס ישראל, גיל שגב, התייחס להשקת השירות החדש על ידי החברה וציין כי "השירות החדש יאפשר לשבור את התפיסה כי שימוש באינטרנט בחו"ל הוא יקר ומחייב לקצץ את שגרת השימוש השוטפת באינטרנט (וואטספ, מיילים, פייסבוק, וכו'). השירות החדש נגיש וידידותי למשתמש ועשוי להוזיל את סעיף הוצאות הגלישה בחו"ל בעד כ-60% בהשוואה לחבילות גלישה המוצעות בבתי מלון בחו"ל וכן באמצעות חברות הסלולר הישראליות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השכרת רכב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: