אא

מנהלת חדשה למלון ריץ קרלטון הרצליה: יעל רון

רון ששימשה בתפקידה האחרון כמנהלת השיווק והמכירות של המלון זכתה לקידום משמעותי. תעבוד תחת המנכ"ל גדי חסין שמסר: "שמח ומברך את יעל על קידומה לתפקיד החדש. ביחד נצעיד את המלון קדימה ונמשיך להציע לאורחינו אירוח יוצא דופן"

| |

מנהלת חדשה למלון ריץ קרלטון הרצליה. יעל רון זכתה לאחרונה למינוי היוקרתי זאת לאחר ששימשה בתפקידה האחרון כמנהלת השיווק והמכירות של המלון וכעת תמלא את שני התפקידים במקביל.

במסגרת תפקידה החדש, תהיה אחראית רון על הפעילות השוטפת של המלון לרבות התפעול השוטף, ניהולך אגף חדרים, אגף משק הבית, אחזקה וכאמור תמשיך להיות אחראית על גם על פעילות השיווק והמכירות.

רון בעלת תואר BA במנהל בתי מלון ו-MBA עם התמחות בשיווק, נחשבת כידוע לאחת הדמויות המוערכות בענף המלונאות ובעלת ניסיון עשיר הכולל מגוון תפקידים בכירים, ביניהם: סמנכ"ל שיווק ומכירות במלון דייויד אינטרקונטיננטל, עבודה בצוות השיווק של מלון הילטון ת"א. 

רון תעבוד תחת מנכ"ל המלון מר גדי חסין שמסר: "אני שמח ומברך את יעל על קידומה לתפקיד החדש. ביחד נצעיד את המלון קדימה גם בשנתו השנייה ונמשיך להציע לאורחינו אירוח יוצא דופן".

מלון ריץ קרלטון הרצליה נפתח כזכור בדצמבר 2013 ונחשב למלון הראשון של הרשת הבינלאומית בישראל. המלון כולל 115 חדרים ו-82 יחידות מגורים מלונאיות ומתפרש על פני 4 קומות. עוד במלון ניתן למצוא את מסעדת "הרברט סמואל" של השף יונתן רושפלד, בריכה, מתחם שיזוף ובר על הגג לצד שירותים נוספים.


מלון ריץ קרלטון הרצליה. קידום משמעותי למנהלת השיווק והמכירות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: